Яким повинен бути ідеальний пост в Facebook. Блог Дмитра Дубілета
Хочу поділитися деякими прийомами і принципами написання постів у Фейсбуці, які я вивів дослідним шляхом.
Само собою, головне в постах – це зміст. Якщо в пості немає новини або оригінальної думки, то шанси на лайки і шейри мінімальні. Знайти правильний контент – це 80% успіху.

Але є ще 20%, які більше пов'язані з формою.
Кожен свій пост я сприймаю, як класичну маркетингову воронку:
- Завдання першого рядка полягає в тому, щоб захопити увагу читача.
- Завдання кожного абзацу полягає в тому, щоб утримати читача до наступного.
- Останній рядок є трампліном до заповітної кнопки Like, а краще – Share.
"Стіна тексту" лякає, тому абзаци повинні бути короткими. Також їх потрібно писати так, щоб читач міг знову "в'їхати" в зміст тексту, навіть якщо пропустив попередній абзац.
Потрібно пам'ятати, що читач зайшов у Фейсбук не заради вашого поста. Власне, він і сам не розуміє, навіщо він сюди зайшов. Тому під три чорти всі ці дієприслівникові звороти і глибокодумні висловлювання, в яких усім лінь розбиратися.
В ідеалі, текстам потрібно давати "вилежуватися". Те, що сьогодні здається влучним і дотепним, на наступний ранок виявляється плоским і похмурим. З іншого боку, пости повинні бути свіжі й актуальні.
Ще одне просте правило: тексти повинні бути грамотними. Це важливо не заради якихось високих ідеалів правопису, а всього лише для простоти сприйняття. Будь-яка пропущена або зайва кома може заплутати читача і "злякати" його.
Ну, а головне в постах – це закінчення. Часто від нерозуміння, як закінчити, блогери пишуть "Всім доброго дня!", "Спасибі, що дочитали!" та іншу банальщину. Закінчення повинно приводити читача в стан гарячої згоди, обурення, екзальтації або хоча б змусити посміхнутися.
Зазвичай на закінчення я витрачаю більше часу, ніж на увесь інший пост. Ось як зараз. Спасибі, що дочитали. Всім гарного дня.
Текст публікується з дозволу автора.

матеріалів розділу Техно
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.