Знайшли, чим зайнятися. Коронавірус викликав різке зростання продажів комп’ютерних ігор

6 квітня 2020, 09:21

Експерти зафіксували в останні тижні підвищенні інтересу до відеоігор, оскільки люди по всьому світу обмежують контакти з зовнішнім світом через коронавірус.

Фахівці індустрії зробили такий висновок після аналізу даних від 16 найбільших ігрових компаній майже в 50 країнах Європи, Близького Сходу, Африки та Азії.

В цілому на всіх відслідковуються ринках було продано 4,3 млн ігор протягом 12-го тижня 2020 року (понеділок, 16 березня — неділю, 22 березня), що на 63% більше, ніж за попередній тиждень.

Відео дня

Частково це пов’язано з випуском нової великої гри від Nintendo Animal Crossing: New Horizons, яка була популярною на декількох ринках. Але навіть з урахуванням цього ринок виріс на 44% в порівнянні з аналогічним періодом попереднього тижня. Так що продажі відеоігор, безумовно, різко зростають на тлі спалаху COVID-19.

На всіх 50 ринках протягом 12-го тижня (понеділок, 16−22 березня) було завантажено 2,74 млн ігор від беруть участь видавців, що на 52,9% більше, ніж за попередній тиждень. І це незважаючи на те, що цифрові продажі Animal Crossing: New Horizons і Doom: Eternal не включені в ці цифри ні Bethesda, ані Nintendo не діляться своїми цифрами завантаження).

На ринках, які ввели блокування, цей цифровий сплеск є ще більш значним. У Франції, яка пішла на карантин 17 березня, цифрове завантаження збільшилося більш ніж на 180%. Іспанія ввела карантин в суботу, 14 березня, і протягом 11-го тижня (понеділок, 9−15 березня) її цифрові продажі зросли на 142,8%, а потім знову виросли на 12-му тижні на 23,3%.

Більш того: з 23 березня по 1 квітня покупці з цих же 50 країн придбали і завантажили понад 5 млн цифрових копій, що на 60% більше, ніж тижнем раніше.

При цьому експерти підкреслюють, що покупки електронних видань ігор відбуваються частіше, а от фізичні видання стали розбирати гірше. При цьому, якщо в державі немає строгих карантинних норм, середньостатистичний попит на фізичні носії вище. За прогнозами західних аналітиків, ринок фізичних носіїв все ж буде просідати, а пандемія COVID-19 стане додатковою мотивацією для прискореного переходу в Digital-сегмент.

Цікаво, що Андрій Міхлін, керівник геймдев-напрямку компанії Gismart, також відзначає зростання популярності своїх додатків.

«Наприклад, в Італії та Іспанії з початком карантину показники злетіли на 50% і 40%, відповідно. Цікаво, що з усіх наших продуктів, особливо популярні в цих країнах зараз саме музичні програми. Ми пояснюємо це національними особливостями. Зокрема, італійцям подобається Real Guitar, яке симулює гру на гітарі», — розповів Андрій Міхлін в своєму блозі на НВ.

Раніше повідомлялося, що генеральний директор ВООЗ Тедрос Адханом Гебрейєсус в своєму виступі порадив під час карантину грати в ігри. Правда, цим рекомендації організації з поведінки на карантині не обмежилися. Гебрейєсус зробив акцент і на тому, щоб люди приділяли увагу близьким.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Станом на вечір 5 квітня, в Україні лабораторно підтверджено 1308 випадків зараження коронавірусом, 37 осіб померли, 28 одужали.

Показати ще новини
Радіо НВ
X