Самурайський екшн з божевільним сюжетом. Огляд гри Katana Zero

20 травня 2019, 21:01

Поки From Software мучить гравців у Sekiro: Shadow Die Twice, розробники з Askiisoft вирішили побісити геймерів власним проектом про безстрашного самурая

Тихо і без попередження студія випустила Katana Zero, яку гравці відразу ж охрестили спадкоємицею Hotline Miami. Тут вам і адреналінові битви, і смерть від одного удару, і навіть психоделічний сюжет. Все ж проект Askiisoft зумів відзначитися, і перевершити свою «ігрову музу».

Відео дня

Захопливе марення

Сюжет Katana Zero розповідає історію самурая, який проживає в неоновому місті майбутнього. На війні герой дістав травму, забувши, хто він насправді, але не розгубивши бойових навичок, які дозволяли йому вигравати битву за битвою. Тепер же він працює на психотерапевта, який допомагає йому повернути спогади, і підсовує контракти на вбивство важливих персон.

Скріншот
Фото: Скріншот

Спочатку історія здається простою і навіть лінійною, але з часом сюжет перетворюється на марення божевільного, який хочеться почути до кінця. Якщо Hotline Miami ставила більше запитань, ніж давала відповідей, то Katana Zero намагається розповісти гравцеві якомога більше, нехай і своїм методом. До того ж розробники відмінно зв’язали історію з геймплеєм, вписавши механіки у світ гри.

Цікавості історії додають і персонажі, які відпрацьовують рейтинг на всі сто відсотків. Вони не соромляться висловлюватися, показувати свою сутність і поводяться природно, як для такого типу людей. Оскільки графіку виконано в піксельному стилі, то весь спектр емоцій передають діалоги, які також виконано на найвищому рівні. Окремо хочеться відзначити російську локалізацію: автори не просто переклали текст, а прикрасили його популярними фразами і локальними жартами, які змусять вас не раз посміятися.

Скріншот
Фото: Скріншот

До того ж діалоги впливають на проходження і можуть як ускладнити, так і спростити життя гравця. Правильно підібрані репліки можуть відкрити нові шляхи вирішення завдання або допомогти уникнути зайвого кровопролиття. Крім того у деяких місіях діалог стає частиною ігрового процесу, що спочатку викликає подив, а потім захоплення.

Мистецтво самурая

Скріншот
Фото: Скріншот

Зі свого боку головний герой не відійшов від образу крутого хлопця, який нічого не боїться і рветься в бій анітрохи не сумніваючись. Воно і зрозуміло, адже в арсеналі нашого самурая катана і можливість уповільнювати час. Остання навичка стане вашим найкращим другом, оскільки герой помирає з одного удару, а супротивників багато, і доводиться думати швидко. Цікаво, що здатність уповільнення часу добре вписана в сюжет, а всі ці постійні смерті і воскресіння у підсумку легко пояснюються.

Уповільнення часу працює на всіх, включно з героєм, так що перебити всіх ворогів як Флеш не вдасться. Ця здатність радше потрібна, щоб гравцеві було простіше орієнтуватися в найбільш напружених ситуаціях.

Не зволікай

Ігровий процес Katana Zero можна охарактеризувати як екшен-головоломку. У героя тільки одне життя, а ворогів багато, тож потрібно думати тактично. У підсумку кожна сутичка перетворюється на такий собі пазл, де гравцеві потрібно правильно розрахувати час для удару, ухилення або відбивання кулі, яка зможе вбити супротивника. До того ж рівні не лінійні, і вибір правильного шляху може спростити винищення ворогів.

Скріншот
Фото: Скріншот

Водночас іноді розробники змушують гравця діяти за конкретним шаблоном, що трохи дратує. Таке трапляється часто, але на таких моментах можна застрягти надовго. До того ж розробники не соромляться завищувати складність несподіваною появою ворогів, коли під кінець рівня виходить противник і вбиває гравця, який вже встиг розслабитися. Як наслідок, всю локацію потрібно пробігати заново, тримаючи в голові, що в кінці на вас чекає сюрприз.

Все-таки можна сказати, що Katana Zero перемагає Hotline Miami 2 у плані дизайну рівнів. У сіквелі «гарячої лінії» розробники додали відкриті локації, які часто створювали незручні ситуації, коли гравця вбивав супротивник, що стояв поза увагою камери. Великі локації в такій хардкорній грі швидко втомлювали, а в Katana Zero цього немає. Кожна локація правильно розділена на зони, дозволяючи гравцеві діяти агресивно, не боячись, що через програш доведеться знову проходити довгий і небезпечний шлях.

Різноманітність супротивників також додає інтересу. Наприклад, є хлопці, які парирують перший удар головного героя, що доводиться враховувати, якщо ворогів більше одного. Також є солдати зі щитами, яким потрібно заходити за спину, або вони просто повалять самурая і пристрелять у голову. І куди ж без бісових дронів, які можуть не тільки вбити героя, але і допомогти йому впоратися з ворогами.

Атмосфера

Разом з ігровим процесом Katana Zero притягує своєю атмосферою. Перший напад захоплення стався, коли на початку рівня головний герой надів навушники й увімкнув на плеєрі музику. Це цікавий момент, адже розробники практично кожну ігрову умовність пояснили сюжетно. Навіть таку дрібницю як наявність закадрової музики пояснюють банальним плеєром, який герой тягає з собою.

Скріншот
Фото: Скріншот

Друга причина закохатися в Katana Zero — візуальний стиль. Розробники постаралися зробити локації такими, що запам’ятовуються, а сюжетні і бойові сцени плавними і барвистими. За графіку, безумовно, плюс.

Посварити Katana Zero хочеться за оптимізацію. Розробники вказали дуже демократичні вимоги до «заліза», але у слабких машин можуть виникнути проблеми. Наприклад, вперше я запустив гру на Windows-планшет 2017 року, де гра йшла подекуди повільно, хоч і плавно, а подекуди нормально. Комп’ютер середнього класу впорався з грою на ура.

Вердикт НВ
9 / 10

Якщо у вас є пристрій, який може запускати ігри, то Katana Zero не варто пропускати. Це відмінний екшен-платформер, який не соромиться бути грубим і дивним, від чого тільки сильніше до себе притягує. Вердикт НВ - 9 з 10.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X