Закуповуйте кондиціонери. Вчені назвали несподіваний наслідок глобального потепління для школярів

7 жовтня 2020, 17:34
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Підвищення середньорічної температури повітря і збільшення кількості навчальних днів з температурою вище 26 градусів призводять до зниження шкільної успішності.

Дослідники з США виявили, що учні гірше справляються зі стандартними тестами кожен додатковий день при температурі +26 за Цельсієм або вище, навіть після врахування інших факторів.

Відео дня

Ці ефекти спостерігалися в 58 країнах, що свідчить про фундаментальні зв’язки між тепловим впливом і зниженням здатності до навчання.

Джерелом інформації про успішність в світі послужили результати Міжнародної програми з оцінки освітніх досягнень учнів (PISA) за період з 2000 по 2015 рік. PISA був розроблений в 1997 році, вперше пройшов в 2000 році. У цій програмі беруть участь країни з різноманітними рівнем доходу і середнього клімату, включаючи бідні тропічні країни, такі як В'єтнам і Таїланд, а також набагато багатші країни з помірним кліматом такі, як Франція і Нова Зеландія. Джерелом інформації про успішність в США стали результати щорічного національного тестування з математики та англійської мови з 2009 по 2015 рік.

Коли дослідники подивилися конкретно на Сполучені Штати, використовуючи більш детальні дані, вони виявили, що вплив тепла, мабуть, зачепив тільки чорношкірих і латиноамериканських студентів.

Чжи Сон Пак, провідний автор статті і доцент кафедри державної політики Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі, сказав, що ця прогалина, мабуть, відображає той факт, що у студентів з числа меншин менше шансів мати кондиціонери в школі і вдома. За його словами, вплив більш високих температур протягом навчального року, схоже, поступово позначається на здатності засвоювати уроки.

У більш ранній статті, опублікованій в травні, доктор Пак і його співавтори, в тому числі Джошуа Гудман з Бостонського університету, розглянули вплив спеки на учнів середніх шкіл США. Вони обстежили 10 мільйонів студентів, які двічі здавали PSAT, і виявили, що студенти гірше впоралися з тестом, в рік після року більш високих температур.

«Одна і та ж кількість зовнішнього тепла робить деякі класи більш гарячими тільки тому, що самі будівлі більш низької якості. Учні з низьким доходом живуть в шкільних будівлях з гіршими системами опалення, вентиляції і кондиціонування повітря», — визнав доктор Джошуа Гудман.

Раніше НВ писав, що вчені з США заявили, що глобальні кліматичні зміни впливають на хміль та інші інгредієнти, необхідні для приготування пива. Через це смак напою може змінитися.

Це недавно з’ясували вчені з Університету штату Північна Кароліна: згідно з результатами їх дослідження, смак пива змінюється через те, що змінюються самі інгредієнти, необхідні для приготування цього напою, включаючи хміль.

Біохіміки з США заявляють, що структурні зміни рослин очевидні: більш теплі ночі, рання весна, пізнє літо й так далі впливають на цикл життєдіяльності рослин, можуть знизити їх врожайність, а також змінити хімічний склад.

Вчені пояснюють, що смак пива залежить від хімічних сполук в ячмені (або інших зернах) і дріжджів, які перетворюють цукор на спирт. Але найбільше на смакові якості пива впливає хміль.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X