У кожного свої вади. Розробники TikTok розкрили слабкі місця свого алгоритму

19 червня 2020, 17:08

Команда TikTok опублікувала нове повідомлення в блозі, в якому не тільки пояснила, як працює його стрічка рекомендацій, а й дала поради по персоналізації каналу.

Як і в багатьох соціальних мережах і додатках, канали TikTok створюються з використанням алгоритму рекомендацій. Розробники підкреслили, що система рекомендацій заснована на контенті, а не на його творцеві.

Відео дня

Алгоритм рекомендації TikTok побудований на вхідних факторах в деякій мірі аналогічно тому, як YouTube вимірює і відстежує взаємодію. Те, як люди взаємодіють з додатком, впливає на виконувані рекомендації, включаючи публікацію коментаря або відстеження аккаунта. Якщо хтось стежить тільки за симпатичними акаунтами тварин, TikTok буде показувати їм більше тварин. Проте, взаємодія з користувачем — це тільки одна частина рівняння.

TikTok стверджує, що відео-інформація, яка «може включати такі деталі, як заголовки, звуки і хештеги», а також налаштування пристрою або облікового запису, також впливають на канал. Залежно від публікації будуть враховуватися мовні переваги, настройки країни і тип пристрою, щоб переконатися, що «система оптимізована для продуктивності».

Однак в публікації також йдеться про те, що налаштування пристрою і облікового запису «отримують меншу вагу в системі рекомендацій в порівнянні з іншими точками даних, які ми вимірюємо, оскільки користувачі активно не висловлюють їх як переваги».

Сервіс TikTok часто хвалять за його систему рекомендацій, але цей алгоритм все ж має свої недоліки, про які компанія заявила окремо.

«Одна з проблем, пов’язаних з механізмами рекомендацій, полягає в тому, що вони можуть ненавмисно обмежити ваш досвід — те, що іноді називають «бульбашкою», — йдеться в повідомленні.

«Завдяки оптимізації для персоналізації та релевантності, існує ризик утворення все більш однорідного потоку відео. Ми серйозно ставимося до цієї проблеми», — визнали в компанії.

Ще одна проблема, до якої TikTok ставиться серйозно, це так званий «небезпечний контент», яка не показується дорослим користувачам. Згідно TikTok, контент, який містить графічні матеріали, такі як медичні процедури або «законне споживання підконтрольних товарів», наприклад алкоголю, може не мати права на рекомендацію, бо він може виглядати як «шокуючий, якщо його показати як рекомендоване відео для широкої аудиторії» — іншими словами, дітям. Тому багато творців роликів змушені завантажувати відео більш ніж один раз.

Також TikTok піддався критиці за те, що не рекомендував контент від спільнот LGBTQ +. YouTube часто стикається з цією проблемою, і зараз йде судовий процес, оскільки кілька творців відео LGBTQ + заявили, що YouTube не відображає їх зміст в своїх рекомендаціях. TikTok визнав, що він не рекомендував контент від деяких авторів, як швидке вирішення проблеми знущань.

Додамо, соцмережа відома не тільки публікацією відео з танцями і піснями, а й своїми флешмобами, коли користувачі записують відео певної тематики.

Так, під час карантину, викликаного пандемією COVID-19, в TikTok став популярним челендж Життя на карантині (#RealLifeAtHome). Його головне завдання — показати своє повсякденне життя, не виходячи з дому.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Крім того, мільйони користувачів підтримали такі челенджі як Преображення (#GlowUp), Меняемся місцями (#FlipTheSwitchChallenge), Суперсила (#SuperPower) і ASMR-відео (#ASMR).

Показати ще новини
Радіо НВ
X