Час TikTok. Як китайська соціальна мережа знайшла мільярди шанувальників і стала потужним конкурентом серед техногігантів
Усього за кілька років розважальна соціальна мережа з китайським корінням обросла мільярдами юних користувачів і стала амбітним конкурентом для американських техногігантів.
К оли школи Північної Ірландії закрилися на карантин через пандемію коронавірусу, учениця випускного класу 17-річна Ханна МакСорлі знайшла собі нове захоплення. І завдяки йому несподівано стала зіркою TikTok — популярної соціальної мережі для обміну короткими відео.
МакСорлі знайшла в калюжі жаб’ячу ікру і принесла її додому, щоб врятувати пуголовків від загибелі, а заодно розважити дев’ятирічного брата. Щодня вона знімала і викладала в TikTok, як ростуть її вихованці, чим харчуються і як розширюється їхня водна оселя. Минуло трохи більше місяця, і її відеоролики стали набирати до мільйона переглядів, а на акаунт школярки підписалося понад 500 тис. користувачів.
«Я щиро вражена кількістю підписників, — зізнається МакСорлі. — Це ж прості речі — пуголовки, жаби, — але люди вважають їх цікавими». До пуголовків вона часто дивилася у TikTok чужі відео і практично не публікувала власні.
Нещодавно школярка підписала контракт з американським агентством інфлюенсерів (так називають лідерів думок у соцмережах) і тепер планує запустити власний освітній канал на YouTube, паралельно освоюючи професію ветеринара.
Платформа TikTok принесла швидку популярність багатьом тінейджерам, зробивши їх кумирами своєї вікової групи в усьому світі: сьогодні у топ-50 популярних тіктокерів загалом понад 1,2 млрд підписок, що перевищує населення всього африканського континенту. І хоча деякі підписки можуть належати різним акаунтам одного користувача, експерти визнають: проєкт TikTok швидко злетів і продовжує зростати.

матеріалів розділу Техно
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.