Подвійний удар від працівників. Працівники Apple використовують Android-смартфони для переговорів щодо створення профспілок

21 лютого 2022, 16:56

Деякі співробітники Apple Store у США працюють над створенням профспілок, оскільки «заробітна плата не встигає за інфляцією».

Вони листуються, використовуючи гаджети на Android, щоб уникнути стеження з боку Apple, запевняють джерела The Washington Post.

Групи принаймні двох роздрібних магазинів Apple підтримуються великими національними профспілками та готуються подати документи до Національної ради з трудових відносин ( NLRB) у найближчому майбутньому, повідомили люди, які говорили на умовах анонімності. За словами цих людей, ще щонайменше пів дюжини місць перебувають на ранній стадії процесу об'єднання.

Відео дня

Працівники роздрібної торгівлі кажуть, що вони сподіваються, що зможуть підштовхнути найціннішу компанію у світі до того, щоб вона ділилася рекордним прибутком із працівниками.

Apple має більше 500 торгових точок по всьому світу і більше 270 у США. У роздрібній торгівлі працює понад 65 тисяч осіб. Згідно з документами Комісії з цінних паперів та бірж, продажі через роздрібні магазини Apple та вебсайт Apple склали 36 відсотків від загального доходу компанії у розмірі $366 млрд у 2021 фінансовому році.

В останні роки Apple продемонструвала разюче зростання виручки, заробивши $378 млрд у минулому календарному році порівняно з $240 млрд у 2017 році. Астрономічний грошовий потік дозволив компанії витрачати десятки мільярдів на рік на викуп акцій та виплату дивідендів інвесторам.

Працівники роздрібної торгівлі, опитані The Washington Post, кажуть, що не одержують частини прибутку компанії. За їхніми словами, співробітники роздрібної торгівлі Apple можуть заробляти від 17 до більше 30 доларів на годину, залежно від їхнього ринку та становища, та отримувати від $1000 до $2000 у вигляді акцій. Але заробітна плата не встигає за інфляцією багато років, кажуть вони, а це означає, що працівники роздрібної торгівлі заробляють менше, хоча продають більше продуктів Apple.

«У мене багато колег та друзів, яких я щиро люблю, і вони не заробляють достатньо, щоб прожити», — сказав один профспілковий організатор, який працює в роздрібному магазині Apple.

Останніми тижнями Apple запропонувала підвищення зарплати деяким своїм співробітникам роздрібної торгівлі. Але працівники кількох магазинів Apple кажуть, що підвищення у деяких випадках мало неприємні наслідки. Деякі співробітники отримували збільшення менш ніж на долар на годину, коли вони сподівалися на більш ніж 5 доларів.

Багато працівників кажуть, що вони отримали підвищення, яке не компенсує нещодавню інфляцію. Вони додали, що через інфляцію вони фактично заробляють менше грошей, ніж колись.

Щоб уникнути виявлення менеджерами в магазинах, співробітники таємно зустрічаються та спілкуються за допомогою зашифрованих повідомлень, іноді використовуючи телефони Android, конкурента операційної системи Apple iOS, щоб уникнути можливого стеження з боку Apple.

Співробітники Apple Store в одному магазині сказали, що менеджери вже почали відводити співробітників убік і говорити про те, як профспілки зашкодять співробітникам, знизять їхню заробітну плату. За їхніми словами, менеджери намагаються підслуховувати співробітників, вдаючи, що займаються чимось іншим.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Раніше НВ писав, що компанія Google вирішила слідом за Apple змінити політику приватності на смартфонах. Компанія шукає заміну чинному рекламному ідентифікатору advertising ID.

У Google оголосили, що вводять для смартфонів на ОС Android рішення, які обмежуватимуть передачу даних третім особам — раніше схоже рішення ввела на своїх смартфонах Apple.

Компанія шукає заміну рекламному ідентифікатору advertising ID, який зараз присвоюється кожному пристрою Android і дозволяє таргетувати рекламу.

«Сьогодні ми оголошуємо про багаторічну ініціативу щодо створення „пісочниці конфіденційності( Privacy Sandbox) на Android з метою впровадження нових, більш приватних рекламних рішень. Зокрема, ці рішення обмежуватимуть передачу даних третім особам і працюватимуть без крос-додаткових ідентифікаторів, включаючи рекламний ідентифікатор», — йдеться в повідомленні Google.

Показати ще новини
Радіо NV
X