Монополія на фрукти. Apple дозволила компанії Prepair використовувати логотип у вигляді груші

10 лютого 2021, 14:03

Apple дозволила компанії Prepair використовувати «грушевий» логотип. Для цього компанії довелося змінити форму листочка на фрукті.

Суперечка між компаніями почалася через те, що Apple звинуватила Prepair в тому, що їхній логотип "складно відрізнити" від яблука на логотипі техногіганта.

Конфлікт вдалося вирішити через півроку, причому максимально простим способом. Як виявилося, претензії Apple були не до самої груші, а до форми листка на ній, пише The Verge.

Відео дня

The Verge
Фото: The Verge

"Prepear рада оголосити, що вирішила проблему товарного знака з Apple мирним шляхом», — розповів виданню співзасновник компанії Расс Монсон.

Prepair — це застосунок від компанії Super Healthy Kids, який допомагає організовувати план харчування, підбирати і створювати рецепти.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X