Cоня, прощавай. Чому смартфони Sony зникають зі світового ринку

1 серпня 2018, 12:22

Sony опублікували фінансовий звіт за половину 2018-го. Дані продажів телефонів не виправдовують очікування компанії та б'ють антирекорди.

Вслід за втратою легендарного фінського бренду Nokia, тепер під загрозу зникнення потрапляє і не менш легендарний японський виробник смартфонів - Sony.

Так-так, саме ті культові мобільники, які компанія робила у співпраці з Ericsson, дивакуваті серії Walkman та Xperia, чиї імена й досі носять деякі їх безкнопкові нащадки.

Відео дня

Якщо в середині 2000-х у компанії не було гідних конкурентів, то зараз, засилля виробників з Китаю і темпи, які задають провідні світові компанії з Південної Кореї та США просто не дозволяють смартфонам Sony користуватися популярністю на ринку.

Співвідношення ціна-якість сучасних моделей явно програє багатьом, що і демонструють результати останнього квартального звіту. На тлі більш-менш помітного зростання усіх галузей, сегмент мобільних комунікацій помітно просів.

Компанія не лише не заробляє на смартфонах, але і несе значні збитки. За останні три місяці операційний прибуток впав практично до мінус $100 млн, хоча за аналогічний час минулого року, ця цифра склала трохи більше $32 млн з відміткою «плюс».

З середини весни до середини літа поточного року, Sony продали лише 2 млн смартфонів, що на 1.4 млн менше, ніж у 2017-м (щоб ви розуміли, Apple за другу чверть 2018-го реалізував 41.3 млн iPhone).

Причому не втішають інвесторів і прогнози аналітиків Sony. Торік японці продали 13.5 млн телефонів, а до кінця 2018-го сподівалися, що користувачі куплять хоча б 10 млн їх пристроїв. Тепер же, маючи у своєму розпорядженні реальні дані, в компанії знизили планку до 9 млн, та й то, з нинішніми показниками, це поки недосяжна цифра.

Варто зазначити, що найприбутковішою сферою Sony, як і раніше, залишається індустрія ігрових мереж. У порівнянні з минулорічним звітом, загальні продажі ігрових консолей PlayStation та додаткових до них сервісів зросли більш ніж на $1.1 млрд.

Як НВ писало раніше, за останні 7 років падіння показали практично усі ключові галузі Sony.

Більше ніж в два рази скоротилися продажі смартфонів та цифрових камер, погіршилися, але поки залишаються в межах норми, показники реалізації ігрових консолей та телевізорів.

У кінці весни повідомлялося, що нове керівництво компанії планує відмовитися від виробництва споживчої електроніки та надати перевагу постачанню сервісів, напівпровідників, штучного інтелекту та робототехніки.

«Новий генеральний директор Sony Кенічіро Йошида має трирічний план щодо підвищення прибутку компанії. Під час презентації для інвесторів він представив три основні області для інвестицій - це сервіси, напівпровідники та ШІ/робототехніка. Якщо ви шанувальник Sony, то напевно помітили відсутність однієї з ключових речей в майбутньому: гаджети» - писало видання Gizmodo.

Чи зможе Sony відмовитися від неприбуткових галузей і прийняти правила гри сучасного ринку - буде відомо вже в кінці 2018-го. Але, очевидно, що з припиненням виробництва телефонів від стовпа японської техніки Sony - йде ціла епоха.

Показати ще новини
Радіо НВ
X