Meta планує запустити в ЄС платні версії Facebook та Instagram — NYT
Компанія Meta, який належать Facebook та Instagram, розглядає ідею запустити на ринку ЄС платні версії цих соцмереж, що не міститимуть рекламу. Про це повідомляє New York Times, посилаючись на джерела, що говорили на умовах анонімності.
У самій компанії відмовилися від коментарів.
За словами джерел, надавши альтернативу рекламним сервісам, які покладаються на аналіз даних користувачів, Meta може спробувати захиститися від проблем конфіденційності та інших перевірок з боку європейських регуляторів.
Підписники платних версій не бачитимуть рекламних оголошень. Водночас компанія продовжить пропонувати звичайні, безплатний версії з рекламою.
Терміни запуску і ціна платних версій Facebook і Instagram поки залишаються невідомими.
Деякі інсайдери Meta думають, що можливість відмовитися від рекламного сервісу зі збереженням при цьому доступу до соцмереж через платні версії допоможе зменшити занепокоєння деяких регуляторів ЄС.
У січні ірландські регулятори оштрафували Meta на 390 млн євро за те, що компанія змушувала користувачів приймати персоналізовану рекламу як умову використання Facebook.
Раніше вищий суд ЄС фактично заборонив Meta об'єднувати дані про користувачів, зібрані на її платформах, включно з Facebook, Instagram і WhatsApp, а також на сторонніх сайтах і в додатках, якщо компанія не отримає на це явної згоди користувачів.