Навіщо Scania встановлює сонячні панелі на свої вантажівки

13 жовтня 2020, 09:47
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Шведський виробник вантажних автомобілів Scania заявив про встановлення сонячних панелей на трейлери для своїх тягачів, які будуть живити електрикою гібридні двигуни.

Тренд з екологічно чистим транспортом у світі стимулює розвиток все більш незвичайних технологій у автовиробництві.

Нещодавно, наприклад, ізраїльський муніципалітет Тель-Авів-Яффо запустив пілотний проект доріг з вмонтованими пристроями для бездротової зарядки електричного громадського транспорту.

Відео дня

У деяких країнах Європи також існують схожі експериментальні ділянки шосе з можливістю заряджати повністю електричний транспорт на ходу.

Що говорити, якщо навіть у автопарку Папи Римського з’явилася воднева модель Toyota Mirai.

Ще одне нестандартне рішення проблем з шкідливими автомобільними вихлопами днями представила компанія Scania: шведський виробник великотоннажного транспорту вирішив встановлювати сонячні панелі на трейлери для своїх тягачів.

Повідомляється, що компанія анонсувала «дослідницьке партнерство» з виробником, який зможе створити трейлер, повністю покритий сонячними панелями.

Враховуючи існуючі технології видобутку сонячної електроенергії, очевидно, що така кількість панелей не зможе забезпечити рух вантажівки довгий час. Тому у Scania планують створити гібридну модель з електромотором, що живиться від сонячних панелей на поверхнях трейлера.

В Scania впевнені, що це дозволить заощадити 5−10% палива, а у регіонах з великою кількістю сонячного світла — вдвічі більше.

Підрядником Scania виступить шведський вантажний перевізник Ernst Express, який повинен підготувати 18-метровий трейлер, повністю покритий сонячними панелями із загальною робочою площею близько 140 квадратних метрів.

Інженери компанії підрахували, що за рік роботи такого трейлера в Швеції його панелі повинні виробити 14 тис. кВтг електроенергії.

Оскільки у Іспанії приблизно на 80% більше сонячного світла на рік, ніж у Швеції, використання такої технології у теплих країнах може забезпечити набагато більшу ефективність.

Щось подібне раніше вже представляли виробники Toyota і Hynudai: торік японці показали тестову версію гібридної моделі Prius з сонячними панелями на даху, а інженери з Південної Кореї анонсували випуск седана Sonata Hybrid з такою ж системою.

У Toyota говорили, що це рішення має підвищувати запас ходу автомобіля на 45 км щодня, а у Hyundai підрахували, що сонячна панель на даху надасть власникам таких авто понад 1300 км додаткового пробігу щорічно.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X