YouTube буде продавати товари прямо всередині відео. Як це працює?

20 січня 2021, 12:02

Пандемія і повсюдні локдауни безповоротно змінюють поведінку людей і як наслідок механіку взаємодії між споживачем та бізнесом.

Google в особі YouTube підносить чергову відповідь викликам коронавірусного часу: відеохостинг почав тестувати функцію купівлі товарів прямо всередині відео. Про це стало відомо з відповідей підтримки.

Відео дня

«Ми тестуємо новий спосіб, за допомогою якого люди зможуть легко знаходити і купувати товари, представлені у відео на YouTube. Влогери, які беруть участь у цьому пілотному проєкті, можуть додавати в свої відео певні товари. Потім глядачі зможуть їх побачити, клацнувши по значку кошика в нижньому лівому кутку відео», — зазначено в блозі Google.

Повідомляється, що після кліка на значок можна перейти на сторінку кожного товару, щоб переглянути додаткову інформацію, пов’язані відео і варіанти придбання.

Зараз ця функція перебуває на етапі тестування «з обмеженою кількістю користувачів», і вона доступна тільки користувачам у США.

У чому суть технології?

Очевидно, головним завданням нової функції є згладжування шорсткостей у процесі придбання описуваного у відео товару.

«Посилання в описі» перетворюється на зручну гарну кнопочку, яка, судячи з відповіді працівників YouTube, ще й розташована поруч із кнопкою «Play». Не помітити «кошик» глядачеві буде не можливо.

Далі все залежить від зручності нового функціоналу. Ймовірно, після натискання буде доступний спрощений інтерфейс для замовлення товару.

Таким чином YouTube утримує аудиторію у себе. Зацікавлені у придбанні не йдуть на сторонні сайти. А залишаються на сайті відеохостингу. І напевно подібна покупка приноситиме комісію платформі.

Як пише багато видань, з великою часткою ймовірності покупки в YouTube будуть коннектитися з Google Shopping. Важливе уточнення — товари до свого відео зможе додавати безпосередньо автор. А відповідно процес монетизації контенту через продаж товарів залишається підконтрольним блогерам.

Покласти на лопатки Amazon?

Bloomberg пише, що подібне нововведення може вивести YouTube на абсолютно новий ринок. YouTube може скласти конкуренцію таким гігантам як Amazon.com Inc. і Alibaba Group Holding Ltd.

У YouTube є кілотонни цільового e-com трафіку, який зараз витікає через все ті ж «посилання в описі» і «в закріпленому коментарі».

Це припущення підсилює факт того, що YouTube є другою за популярністю пошуковою системою. Користувачі вже давно звикли шукати експертну думку й оцінку продуктів саме на YouTube.

Стежка протоптана. Залишилося тільки в кінці цієї доріжки поставити прилавок і відпускати товари.

Який профіт українцям?

Звичайно ж, нам доведеться почекати поки нову функцію впровадять на території України. Але не варто забувати, що багато онлайн-підприємців з України займаються успішним e-com-бізнесом на західних ринках.

Для цих хлопців «товарка на YouTube» повинна стати крутою можливістю розширити аудиторію своїх магазинів. Також гріє душу те, що на відміну від повільних соцмереж, Google як правило свої продукти впроваджує на нашому ринку досить швидко.

З огляду на те, що Google Shopping вже успішно функціонує в Україні, можливо і e-com в YouTube з’являться незабаром після релізу в Штатах.

Поки всю цю історію слід тримати в голові. Адже функція лише тестується. Думаю, у бізнесу є плюс-мінус рік, щоб підготуватися до впровадження нової функції.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X