Hyperloop в Україні? Ви серйозно? Блог Яніки Мерило

1 березня 2018, 12:37

Кілька тижнів тому міністр інфраструктури Володимир Омелян розповів про плани побудувати пілотний проект Hyperloop в Україні. І частина аудиторії Фейсбук збожеволіла: "Ви краще дороги зробіть і маршрутки приберіть". А я приєдналася до команди Hyperloop разом з Олександром Озераном і Русланом Коржем. Поясню чому.

Я вірю, що інновації потрібні для спрощення та підвищення якості життя. Інновації задля інновацій, це, може, і круто, але не моє. Для себе я розділила інновації на "короткострокові" і "довгострокові". Короткострокові – це все, що можна зробити через щоденну роботу, впроваджуючи наявні технології. Це – скасування довідок, створення електронних послуг, електронна медицина і т.д. Цим я займаюся в середньому 12-13 годин на день.

Відео дня

Але я вірю, що треба дивитися і далі. Іноді бути "позитивно божевільним". Не на гроші держави, звичайно, а з інвесторами, які можуть собі дозволити. Дивно ж поважати Маска, але мати амбіції в рамках оцифровування старих папок. І тому, приблизно так, годину на день, я не витрачаю, а інвестую в нові інновації. Які, якщо вийде, будуть в перспективі фундаментально міняти життя. Не просто тому, що це круто, а й тому, що – хто, якщо не ми, буде дивитися ширше і далі.

Щось не вийде. Але якщо щось із задуманого вийде, це буде просто неймовірно круто.

Hyperloop – це один з проектів, який я підтримую не через тренд a la Mask "Нам теж треба". Там є реальні обгрунтування, які варто прорахувати і розглянути. Наша залізниця застаріла і не відповідає європейським стандартам. Поміняти колії і рухомий склад – це нереально великі інвестиції. І є розрахунки, за якими реально Hyperloop МОЖЕ обійтися дешевше. Це я не рахувала в Exсel, а є розрахунки експертів. І якщо є хоча б якась вірогідність, що це реально (а вона є), то я хочу докласти і свої зусилля, і знання, і допомогти нагадати, що дніпровські інженери продовжують бути крутими – це не історична пам'ять.

Міські гроші не задіяні, ресурси не витрачаються. Всі продовжують свою щоденну роботу і щодня трудяться над впорядкуванням сьогоднішньої інфраструктури, яка дісталася в жахливому стані. А я, думаю, можу дозволити крім 12-13-годинних робочих днів, також знайти цю годину-другу замість книжки і інвестувати в можливе майбутнє.

А що якщо HypeUA вийде?

Текст друкується з дозволу автора.

Оригінал

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X