Якщо Tesla заявить про електричний літак... Блог Павла Жданова

21 листопада 2017, 07:02
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Я не прихильник повернення до парової тяги, але хайп навколо створення "електро-всього-всього" без належного джерела енергії, це... чистий маркетинг

В "золоті часи" холодної війни дві наддержави експериментували зі створенням атомного літака (MX-1589 project).

Ні, він не був електричним, реактор використовувався як джерело тепла для прямоточного реактивного двигуна. На щастя, декількох випробувальних польотів вистачило для відмови від трохи бруднуватої технології. При цьому радянська модель, як зазвичай, передбачала ще й одноразових пілотів.

Відео дня

Питома енергоємність 1 кг A95 становить ~47 МДж або 13 кВт·год/кг. Беручи до уваги 20% ККД ДВЗ, приймемо "чисту" потужність за 2,6. Найкращий на сьогодні акумулятор має 0,104 кВт·год/кг, ККД електродвигуна 80%, отже 0,083 кВт·год/кг.

Бензин перемагає з різницею в 30 (!!!) разів.

Окей, піпл, розкажіть нам тепер за електролітак ;-)

До речі, якщо Тесла заявить електролітак, він буде злітати за 1,8 с, набирати 1000 км/год за 16 с, пролітати 20 км, коштувати 10 ярдів (передзамовлення по $100 лям), серійний випуск до 2050-го. Хіпстери дружно плескають в долоні.

Автор – Павло Жданов, IT-консультант, програміст

Текст опубліковано з дозволу автора

Оригінал

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X