Чи стане новий сервіс Facebook конкурентом YouTube і Twitch

24 квітня 2020, 22:00

У понеділок почав працювати сервіс Facebook Gaming, який викликав багато неоднозначних питань. Чи зможе майданчик витримати конкуренцію на ринку ігрового стримінгу і чи потрібен цей сервіс взагалі.

Facebook — безсумнівний лідер, коли справа стосується соціальних мереж, але все далеко не так однозначно, якщо ми говоримо про стримінг відеоігор і кіберспорт. На цьому ринку королем є Twitch, а YouTube і Mixer роблять все можливе, щоб нав’язати конкуренцію.

Відео дня

Facebook давно дивиться в бік ігрового стримінгу, вони навіть підписали ексклюзивні контракти з відомими стримерами, такими як Гонсало Барріоса (професіонала Super Smash Bros.) і Джеремі Ван, більш відомий як Disguised Toast.

Як наслідок, у першому кварталі 2020 року Facebook зміг отримати аудиторію, яка дорівнює шостій частині Twitch і половині YouTube.

Основний акцент зроблено на мобільні ігри та їх трансляцію. Не дарма застосунок Facebook Gaming тестували в Латинській Америці та Азії. В Азії протягом 2019 рік було переглянуто понад 200 млн годин стримінгу п’яти найпопулярніших мобільних ігор.

Найімовірніше, Facebook націлений саме на цю нішу стримінгового ринку, оскільки конкурувати з Twitch і YouTube, які в основному ведуть стрим з ПК і консолей, їм зараз не під силу.

Іншим критерієм вибору саме мобільних ігор є покоління Z. 70% зумерів використовують смартфони, а більшість тінейджерів мріє стати блогерами або кіберспортсменами.

Застосунок Facebook Gaming зроблено таким чином, що, для того, щоб почати стрім з власного телефону, необхідно всього кілька кліків, не вимагаючи додаткового обладнання для цього. Ось і виходить, що будь-який підліток за кілька кліків стає стримером.

Facebook повідомив, що за 18-місячний тестовий період на обмежених ринках більш ныж 700 млн осіб вже встигли повзаємодіяти з ігровими продуктами Facebook Gaming.

Платформа Facebook Gaming спробувала увібрати в себе найкраще з YouTube і Twitch і вибрати тристоронній підхід. Користувач може дивитися попередньо записані ролики, підключитися до стриму або ж грати в доступні на Facebook ігри без скачування.

Також однією з фішок Facebook Gaming є відсутність реклами. Facebook заявив, що зароблятимуть вони за рахунок певного відсотка з кожного доната стримера. На мій погляд, це просто тимчасовий бонус, який має привернути втомлених від реклами споживачів.

Згодом на платформі, найімовірніше, з’являться інші способи монетизації. Це нормально для будь-якого онлайн-майданчика, який збирає величезну аудиторію.

Як підсумок, Facebook Gaming — новий конкурентний продукт на ринку ігрового стримінгу. Вже на своєму старті цілеспрямованість на нішу мобільних ігор дає їй певну перевагу перед Twitch і YouTube, які робляь акцент на ПК і консолі.

Нині Facebook Gaming авансом можна назвати флагманом розвитку мобільного кіберспорту. Подивимося, можливо, через кілька років першою асоціацією до мобільних ігор буде застосунок Facebook Gaming.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Показати ще новини
Радіо НВ
X