Чому Audi та BMW вийшли з серії перегонів електромобілів Formula E

3 грудня 2020, 20:00
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Німецькі автовиробники Audi і BMW заявили про припинення існування своїх команд у новій серії перегонів електромобілів Formula E. Що це означає для розвитку повністю електричних авто?

У 2012 році керівництво Міжнародної автомобільної федерації (FIA) заснувало нову серію автомобільних перегонів — Formula E.

Чемпіонат став аналогом легендарної Formula 1, але тільки за однієї умови, — замість двигунів внутрішнього згоряння в болідах з відкритими колесами використовувалися виключно електричні силові установки.

Відео дня

Для зниження коефіцієнта лобового опору і підвищення запасу ходу електричних болідів у їхній дизайн додали кілька додаткових елементів, через що зовнішній вигляд машин виявився ще крутішим, ніж у болідів Formula 1.

Щоб популяризувати цей вид перегонів компанія Porsche рік тому навіть представила свій болід Formula E в стилі кіноепопеї Зоряні війни.

Однак, останні події показують, що все більшій кількості автовиробників участь у Formula E коштує занадто дорого. У прямому розумінні цього слова.

Днями про вихід своєї команди з Formula E заявив німецький бренд Audi, який входить до складу корпорації Volkswagen AG.

Представники компанії з Інгольштадта заявили, що вже вичерпали свої можливості використання перегонових технологій Formula E в цивільних версіях електрокарів, і утримання команди в цьому чемпіонаті вимагає дуже багато коштів.

Незадовго після цього, рішення Audi повторило керівництво автовиробника BMW. Баварці також заявили про перенаправлення частини своїх інвестицій зі спорту в розробку пасажирських електрокарів, оскільки більш важливі «перегони» назрівають на масовому ринку EV.

Останнім часом BMW представила вже кілька нових повністю електричних моделей. Деякі з них засновані на версіях існуючих авто з ДВС, а деякі розроблені з нуля на новій платформі компанії для електрокарів.

У Audi також продовжують розробляти свою електричну серію E-Tron, включаючи аналог спортивного Porsche Taycan — E-Tron GT, який, найімовірніше, стане наступником більш ніж агресивної моделі R8, що досі випускається з 5,2-літровим бензиновим двигуном V10.

Вихід німецьких брендів з серії Formula E говорить про те, що передові автовиробники дійсно налаштовані серйозно щодо розвитку електрокарів і їх впровадження на масовий ринок.

З огляду на те, що зовсім нещодавно глава Tesla Ілон Маск допустив можливість злиття своєї компанії з іншими автовиробниками, не виключено, що незабаром ті ж німці оголосять про альянс з каліфорнійською компанією. За гроші, зекономлені на Formula E, звісно.

Якщо серйозно, тенденції з відходом з автоспорту не зовсім хороші. Кілька місяців тому про вихід зі «справжніх» перегонів Formula 1 заявила і японська компанія Honda. Вгадайте, чому? Так, виробник теж не хоче витрачати величезні гроші на розробку найдосконаліших і найбезглуздіших автомобілів у світі.

Схоже, що пандемія і просідання автомобільного ринку, що є її наслідком, змусить ще багато компаній переглянути своє ставлення до бізнесу й оптимізувати витрати на все.

Btw, команда Spark-Audi e-tron FE04 за свою коротку історію виступів у Formula E встигла один раз виграти чемпіонат і кілька разів посісти друге місце. А команда BMW i Andretti Motorsport з’явилася лише в 2018 році, і в кінці останніх двох сезонів Formula E посідала п’яте місце.

Ну а історія виступів Honda в Formula 1 тягнеться з далекого 1964-го.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X