10 подробиць STALKER 2, про які ви точно не чули

23 червня 2021, 21:15
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Ну, все, братки-сталкери — можна видихати. STALKER 2 дійсно існує і перебуває на пізній стадії розробки.

На ігровій виставці Е3 2021 GSC Game World представила повноцінний геймплейний трейлер проекту, який має підзаголовок Heart of Chernobyl, і оголосила дату виходу — 28 квітня 2022 року.

Відео дня

І навіть якщо шутер перенесуть, засмучуватися не варто. Це означатиме, що розробникам знадобилося трохи більше часу, і гра виявиться трохи більш відполірованою в технічному плані.

Відразу після публікації свіжого трейлера в Мережі почали з’являтися різноманітні деталі STALKER 2: Heart of Chernobyl.

Та й у самому ролику розробники показали чимало цікавих кадрів, тому редакція НВ Техно озброїлася детективним плащем і вирішила провести власне невеличке розслідування.

Його результатом став сьогоднішній матеріал, де зібрано 10 подробиць STALKER 2, про які ви точно не чули.

10 Повна українська локалізація

В іграх вкрай рідко з’являється український переклад навіть на рівні субтитрів. А голосове озвучення і зовсім величезна рідкість — можна на пальцях однієї руки перерахувати великі проекти, де воно присутнє. З відносно нещодавнього згадується тільки Metro Exodus.

Українські геймери вважають STALKER 2: Heart of Chernobyl одним з головних релізів найближчих років, і GSC Game World це розуміє. Студія вирішила не ігнорувати своїх фанатів на батьківщині, а навпаки, підтримати їх і порадувати. За такий підхід компанія заслуговує на окрему подяку, і тепер гравцям залишається тільки сподіватися на належну якість українського перекладу.

9 Мультиплеєр

STALKER 2 створюється з врахуванням на сюжет, атмосферу і пригоди у відкритому світі. В цьому плані гра йде по стопах своїх попередників, але після релізу в ній все ж з’явиться мультиплеер. Його додадуть в якості безкоштовного оновлення для всіх покупців шутера.

Яким буде розрахований на багато користувачів режим, поки невідомо. Можливо, гравців чекає аналог GTA Online на території Зони, королівська битва або типовий набір командних змагань. Варіантів багато, але зараз головне, щоб через створення мультиплеєра не погіршилася якість сюжетної кампанії.

Розрахований на багато користувачів режим здатен підвищити інтерес до гри і продовжити її життєвий цикл, але фанати жадають випробувати STALKER 2 явно не заради змагань з іншими користувачами, і GSC повинна пам’ятати про це.

STALKER 2: Heart of Chernobyl (Фото: GSC Game World)
STALKER 2: Heart of Chernobyl / Фото: GSC Game World

8 Сюжетні доповнення

Підтримка STALKER 2 після релізу не обмежиться одним лише мультиплеєром. Розробники вже оголосили про намір випустити два сюжетних доповнення. Їхній зміст поки тримається в секреті, що не дивно. GSC Game World ще навіть про історію сиквела майже нічого не розповіла, тому перші подробиці прийдешніх добавок з’являться щонайменше за рік.

А зараз користувачам залишається сподіватися на краще і чекати доповнень у стилі «Кам'яні серця» і «Кров і вино» для The Witcher 3: Wild Hunt. Вони сприймаються як невеликі, але повноцінні ігри з захопливим сюжетом, запам’ятовуються персонажами і десятками завдань. Це найкращий приклад для наслідування при роботі над DLC.

7 Часовий період

GSC Game World ще не розповідала, в яких роках розгортаються події STALKER 2: Heart of Chernobyl, але про це вже можна здогадатися. У недавньому трейлері присутній епізод на болотах, де стоїть напівзруйнована вежа. Цю локацію можна було відвідати ще в STALKER: Clear Sky, яка демонструє альтернативний 2011 рік.

Судячи зі змін місцевості, відтоді минули десятки років. Жалюгідний вигляд вишки став результатом впливу часу, про що розповіли самі розробники. Виходить, STALKER 2 покаже нинішній період або недалеке майбутнє. Особисто я схиляюся до версії, що гра відправить користувачів в 2030-ті роки.

6 Детектор «Гілка»

У вже згаданому епізоді на болотах зі свіжого трейлера показується, як Скіф шукає артефакт. Для його виявлення головний герой застосовує детектор, який названий словом «Гілка». Ймовірно, у такий спосіб GSC хотіла підкреслити, що події STALKER 2: Heart of Chernobyl розгортаються на території України.

Прилад, до речі, працює дуже просто: він показує числові значення, які збільшуються при наближенні до артефакту. Поява пристрою стала одним з нововведень сиквела, адже в попередніх частинах франшизи його не було.

5 Згадка лабораторії

Як уже говорилося вище, у всіх матеріалах щодо STALKER 2: Heart of Chernobyl майже нічого не йдеться про сюжет. Проте один висновок про оповідь можна зробити вже зараз. У проекті буде докладніше розкрита тема походження мутантів.

Розробники неодноразово показували кадри з секретної лабораторії, а сталкери згадували про неї в розмові біля багаття з останнього трейлера. У таких місцях ставилися досліди над людьми, після чого зону заполонили різноманітні монстри. Ця гілка оповідання, найімовірніше, буде другорядною і покликана додати сюжету інтриги.

STALKER 2: Heart of Chernobyl (Фото: GSC Game World)
STALKER 2: Heart of Chernobyl / Фото: GSC Game World

4 Зміна стрільби

Свіжий геймплейний трейлер STALKER 2: Heart of Chernobyl вперше показав перестрілки, і у мене щодо цього є погані новини. У сиквелі розробники спробували зробити битви більш швидкими порівняно з минулими частинами, що відбилося на відчуттях від зброї. Гармати не здаються важкими і майже мають віддачі.

На це накладаються не найреалістичніші звуки пострілів, і в результаті вимальовується спірна картина. Старим фанатам серії нові шутерні механіки напевно не сподобаються. Можливо, висока динаміка частково згладить враження, але скарги точно будуть, якщо до релізу нічого не виправлять.

3 Ненормативна лексика

Власне, тут говорити майже нема про що. Розробники підтвердили, що в STALKER 2: Heart of Chernobyl будуть нецензурні слова. У недавньому трейлері вони були відсутні, але це пояснюється правилами виставки Е3 2021. Як ставитися до ненормативної лексики, кожен вирішує сам, але якщо дивитися в рамках антуражу гри, то її присутність виглядає логічною.

STALKER 2 демонструє сувору зону, загартованих сталкерів і пропащих бандитів, які навряд чи звикли говорити «блін» і «нафіг». Вони віддають перевагу більш «міцним» словам, тому GSC прийняла правильне рішення.

2 Розмови біля вогнища

Зізнавайтесь, відчули приплив ностальгії, коли побачили сцену з бесідою біля багаття з недавнього трейлера? Я ось теж, але потім довелося себе осадити. Вся річ у тім, що показаний епізод або заздалегідь відрендерений і з’явиться в STALKER 2: Heart of Chernobyl у спрощеному варіанті, або буде звичайною заставкою на движку. Це не випадкова геймплейна сцена, де Скіф присів до сталкерів і між ними зав’язалася розмова.

Не варто вважати, мовляв, схожі бесіди будуть реалізовані на кожній стоянці сталкерів. Щоб зробити таке, необхідно витратити купу часу і ресурсів, які, з точки зору користі для гри, вигідніше направити в інше русло. Найімовірніше, Скіф зможе перекинутися кількома фразами з персонажами біля багаття і послухати кілька анекдотів.

1 Монетизація ностальгії

До речі, про анекдоти. GSC Game World вчинила дуже недобре, коли відкрила попередні замовлення STALKER 2: Heart of Chernobyl. Вона зробила нагородою за покупку гри до релізу ексклюзивні види і байки біля багаття.

Це пряма спроба змусити користувачів оформити попереднє замовлення під тиском ностальгії. Розробники ніби кажуть: «Пам'ятаєте душевні посиденьки з попередніх частин? У сиквелі вони можуть стати ще краще, якщо ви саме зараз купите проект».

Звісно, в маркетингу всі засоби хороші, але така відверта спроба монетизувати світлі спогади фанатів виглядає дешево. Особисто я б рекомендував утриматися від попередніх замовлень як мінімум до показу розширених геймплейних демонстрацій STALKER 2.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X