Амбіції і зірвані терміни. Як робили гру Cyberpunk 2077 — розслідування

18 січня 2021, 12:58
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Журналіст Bloomberg Джейсон Шрайер з посиланням на 20 нинішніх і колишніх працівників CD Projekt розповів, що саме призвело до проблемного запуску Cyberpunk 2077.

Серед складнощів співробітники називали нереалістичні терміни, переробки, а також те, що на демо-версію довелося витратити дуже багато часу, повідомляє агентство Bloomberg.

Відео дня

Польська компанія витратить наступні кілька місяців на роботу над виправленнями Cyberpunk 2077 замість того, щоб планувати доповнення до гри або починати роботу над наступною частиною своєї іншої популярної франшизи, The Witcher.

«Перше нове оновлення буде випущено ближче до кінця січня, а друге «через кілька тижнів», — сказав генеральний директор CD Projekt SA Марцин Івінські.

Адріан Якубяк, колишній програміст в CD Projekt, сказав, що один з його колег запитав під час зустрічі, як компанія думає, що зможе реалізувати технічно більш складний проект в ті ж терміни, що і The Witcher. «Хтось відповів: Розберемося по ходу», — сказав він.

Протягом багатьох років CD Projekt процвітав в цьому підході. Але на цей раз компанії не вдалося це здійснити. «Я знав, що все піде не так», — сказав Якубяк. «Я просто не знав, наскільки це буде катастрофою».

За словами декількох людей, які працювали над Cyberpunk 2077, велика частина уваги CD Projekt була спрямована на те, щоб справити враження на зовнішній світ. Шматочок ігрового процесу був продемонстрований на E3, головному галузевому заході в 2018 році. Він показав, що головний герой вирушає на місію, даючи гравцям грандіозний тур по зубожілому, охопленому злочинністю Нічному місту.

Шанувальники і журналісти були вражені амбіціями і масштабом Cyberpunk 2077. Чого вони не знали, так це того, що демо було майже повністю підробкою. CD Projekt ще не допрацювала і не закодувала базові ігрові системи, тому в кінцевому продукті не було багатьох функцій, таких як автомобільні засідки. Розробники заявили, що, на їхню думку, демоверсія була марною тратою місяців, які слід було витратити на створення гри.

Співробітники працювали понаднормово, навіть незважаючи на те, що Івінські сказав співробітникам, що понаднормова робота не буде обов’язковою в Cyberpunk 2077. Більше дюжини співробітників заявили, що вони все одно відчували тиск з боку своїх менеджерів або колег, щоб вони працювали понаднормово.

«Були часи, коли я міг працювати до 13 годин в день — ймовірно, трохи більше, ніж це було моїм рекордом — і я працював так п’ять днів на тиждень. У мене є друзі, які втратили свої родини через подібне», — сказав Якубяк, додавши, що він пішов з компанії після весілля.

Понаднормові роботи не прискорили розробку гри. На виставці E3 в червні 2019 року CD Projekt оголосив, що гра вийде 16 квітня 2020 року. Шанувальники були в захваті, але внутрішньо деякі члени команди могли тільки почухати потилиці, дивуючись, як вони зможуть закінчити гру на той час.

Незважаючи на те, що терміни виглядали все більш нереалістичними, керівництво заявило, що відкладати не можна. Їх метою було випустити Cyberpunk 2077 до того, як будуть анонсовані нові консолі від Microsoft і Sony, очікувані восени 2020 року. Таким чином, компанія могла запустити гру на існуючих PlayStation 4, Xbox One і ПК, а потім «двічі зануритися», випускаючи в майбутньому версії для консолей наступного покоління.

Деякі інженери зрозуміли, що Cyberpunk — занадто складна гра, щоб добре працювати на консолях семирічної давності з його містом, повним галасливих натовпів і величезних будівель. Вони заявили, що керівництво відхилило їх побоювання, пославшись на їх успіх у створенні The Witcher 3.

Але до кінця 2019 року керівництво нарешті визнало, що Cyberpunk потрібно відкласти. У січні минулого року компанія перенесла випуск гри на вересень. У березні, коли пандемія початку спустошувати земну кулю і змушувати людей залишатися всередині, співробітникам CD Projekt довелося завершити гру зі своїх будинків.

Коли 10 грудня нарешті вийшов Cyberpunk 2077, реакція була швидкою і лютою. Гравці поділилися відеороликами, на яких екрани переповнені крихітними деревами або персонажами, які носяться без штанів, і склали списки функцій, які були обіцяні, але не були в кінцевому продукті.

«Тепер, замість того, щоб святкувати успішний реліз, вони будуть прагнути перетворити Cyberpunk 2077 на історію спокути. Це буде важка битва. На відміну від таких конкурентів, як Electronic Arts Inc. і Ubisoft Entertainment SA, CD Projekt випускає тільки одну велику гру кожні кілька років, тому компанія розраховувала, що Cyberpunk 2077 стане великим хітом », — зазначає журналіст Bloomberg Джейсон Шрайер.

Раніше НВ писав, що на одному з геймерських форумів анонімний користувач представився розробником CDPR і опублікував деякі деталі про розробку Cyberpunk, а також розповів, коли варто чекати оновлену версію гри.

Користувач з ніком «JоеBuck80», який зареєстрований на форумі gamefaqs.gamespot.com з 2010-го і має там дуже високий рейтинг, заявив, що з фінальної версії Cyberpunk 2077 прибрали велику частину вже готових розробок.

Зокрема це стосується підпільного міста Найт-Сіті, банд зы штучним інтелектом, відкритих дверей з екіпіровкою в безлічі будівель, близько 50 тис. фраз головних героїв, багато тем з наркотиками і т. д.

За даними JоеBuck80, причина цього — невдоволення керівництва і самоцензура.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X