Розробники Ghost of Tsushima: Legends про те, чому самураї борються з монголами і до чого тут демони - фото

Розробники Ghost of Tsushima: Legends про те, чому самураї борються з монголами і до чого тут демони

22 жовтня 2020, 20:00

НВ поспілкувалося з розробниками відеогри Ghost of Tsushima та дізналося багато цікавих подробиць про цей проект

Ghost of Tsushima — самурайський екшен від студії Sucker Punch Productions і видавництва Sony Interactive Entertainment. Гра вийшла 17 липня 2020 року ексклюзивно на PlayStation 4 і представила користувачам історію Дзіна Сакая — самурая, котрому довелося відкинути колишні принципи і стати шинобі заради порятунку рідної Цусіми від монгольської навали.

Відео дня

Окрім цікавої історії, гра порадувала комплексною бойовою системою, барвистим відкритим світом із незвичайною навігацією та яскраво вираженим японським колоритом. Детальніше про проект можна дізнатися в цьому огляді НВ.

Такі поодинокі творіння, як Ghost of Tsushima, рідко отримують великі оновлення після релізу. Найчастіше розробники випускають патчі з технічними правками та дрібними добавками, наприклад, фоторежимом. Однак студія Sucker Punch Productions вирішила піти іншим шляхом.

У серпні вона анонсувала безкоштовне доповнення Legends ( «Легенди»), головною особливістю якого став кооперативний режим. Він дає змогу групі з двох осіб проходити спеціальні завдання або ж зібрати команду з чотирьох користувачів і випробувати сили в знищенні хвиль ворогів.

Для участі в цих активностях гравці повинні вибрати одного з доступних персонажів. У кожного з них є свій клас, унікальні навички й варіанти розвитку. Битися в Legends належить проти нових ворогів, які будуть відрізнятися від монголів з одиночної кампанії. А за кілька тижнів після релізу доповнення в Ghost of Tsushima з’явиться рейд на чотирьох осіб із повноцінним босом.

Судячи з усього, Sucker Punch Productions виконала масштабну роботу для створення великої та привабливої добавки.

НВ поспілкувалося з креативним директором Ghost of Tsushima Нейтом Фоксом і провідним розробником «Легенд» Дарреном Бріджесом і дізналося багато цікавого про джерела їх натхнення, нових ворогів у відеогрі, взаємодіях між персонажами й інші подробиці Ghost of Tsushima.

Sucker Punch Productions

Фото: Sucker Punch Productions

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Діліться матеріалом




Радіо НВ
X