Хочете власного дракона? У США представили віртуального домашнього улюбленця, якого можна погладити
Домашня тварина в телефоні. (Фото: Університет Карнегі-Меллон/YouTube)
Американські студенти створили унікального віртуального домашнього улюбленця з можливістю фізичної взаємодії.
Проєкт Luceal, розроблений у Центрі розважальних технологій (ETC) Університету Карнегі-Меллон, поєднує штучний інтелект, технології віртуальної реальності та тактильні відчуття.
Ідея виникла в аспіранта Браяна Хе в межах проєкту Physical Presence Pet. Протягом 14 тижнів він і ще п’ятеро студентів працювали над прототипом, що поєднує плюшеву іграшку з датчиками та анімованим віртуальним образом. Завдяки гарнітурам Apple Vision Pro і спеціальним текстильним сенсорам, створеним під керівництвом професора Олівії Робінсон, Luceal реагує на дотики у режимі реального часу.
Кожна секція іграшки оснащена м’якими сенсорами з провідної тканини. При натисканні сигнал передається у VR-окуляри, де користувач бачить, як віртуальний улюбленець реагує на взаємодію. Цей підхід дозволяє створити досвід спілкування навіть із фантастичними істотами — наприклад, драконом або тюленем, яких неможливо утримувати в реальному житті.
Для деяких учасників проєкту Luceal став заміною справжньої домашньої тварини. Студентка Джой Лім, яка не змогла взяти свого улюбленця до кампусу, відзначила, що пристрій допоміг їй відчути присутність компаньйона.
Дизайнерка Софи Хуан розробила змінні «скіни» для віртуальної тварини, а технічний художник Пейдж Лі розв’язала проблеми відмінності зображення на комп’ютері та у Vision Pro.
Натхнення творці черпали з культового Tamagotchi 1990-х років, прагнучи перенести ідею цифрового улюбленця у новий, інтерактивний і тривимірний формат.
Проєкт буде представлений на міжнародній конференції SIGGRAPH, а також на Game Developers Conference у Сан-Франциско. Студенти впевнені: Luceal відкриває шлях до майбутнього, де технології, емоції та дотики зливаються в єдиний досвід.