Тримайте себе в руках. Груба поведінка на робочому місці знижує продуктивність

28 серпня 2024, 19:00
Зробити резюме статті:
ChatGPT ChatGPT

Нещодавні дослідження, проведені командами з Університету Флориди, Університету Індіани та інших навчальних закладів США та Ізраїлю, виявили, що навіть незначні прояви брутальності на робочому місці можуть серйозно знижувати продуктивність співробітників.

Особливо тривожними ці результати виявилися для таких критично важливих сфер, як охорона здоров’я, де зниження ефективності може мати смертельні наслідки. Дослідження, опубліковане в журналі прикладної психології, показало, що брутальність не тільки погіршує роботу команд, а й спричиняє соціальні загрози, провокуючи захисну та егоїстичну поведінку.

Реклама

«На багатьох робочих місцях грубість розглядається як незначна проблема, але наші дослідження показують, що це серйозна загроза безпеці та продуктивності», — заявив Амір Ерез, професор бізнес-коледжу Університету Флориди. У рамках досліджень оцінювали команди в різних умовах, включно з медичною симуляцією. Виявилося, що навіть м’які грубі коментарі могли на 44% погіршити якість роботи медичних команд.

Грубість знижує обмін інформацією та координацію в команді, що особливо небезпечно в медичних установах, де це може призвести до помилок у порятунку життів. Як зазначив Джейк Гейл, доцент кафедри менеджменту Університету Індіани, розуміння впливу брутальності на командну роботу може не тільки поглибити академічні знання, а й реально врятувати життя.

Дослідники рекомендують організаціям впроваджувати програми навчання, спрямовані на розвиток стійкості та усвідомленості, щоб допомогти командам впоратися з грубістю і мінімізувати її негативний вплив.

Показати ще новини