Український стартап SolarGaps отримав 1 млн євро

11 квітня 2019, 13:05

Стартап SolarGaps отримав безповоротний грант від Єврокомісії на 1 млн євро в рамках програми Horizon 2020 SME Instrument.

Компанія працює над розумними жалюзі, які можуть генерувати сонячну електроенергію, пише AIN.ua .

У команді відзначають, що одного квадратного метра таких жалюзі вистачить для того, щоб зарядити 3 ноутбука або 30 світлодіодних лампочок.

Відео дня

Як розповів операційний директор SolarGaps Юрій Цвіркун, SolarGaps став першим українським стартапом, який отримав фінансування від Horizon 2020 в другій фазі після введення додаткового етапу інтерв'ю в Брюсселі (раніше 1,2 млн євро від ЄС також отримав український проект Polyteda Cloud).

"Ми потрапили в 5% європейських стартапів, яким вдалося отримати кошти від Horizon 2020. Для нас це велике і важливе досягнення - не кожен день стартапу дають 1 млн євро безповоротних коштів на розвиток. Впевнені, в майбутньому наш продукт стане обов'язковою частиною smart cities, яка перетворює вертикальні фасади будівель на сонячні електростанціі", - зазначив Цвіркун.

Притягнуте фінансування дозволить SolarGaps доопрацювати b2b-продукт і підготувати його до виходу на ринок. Крім цього стартап заявив, що вже отримав сертифікацію в Євросоюзі для b2c-продукту і через місяць почне продажі через дилерів в країнах ЄС. За словами Цвіркун, ці два продукти будуть схожі зовні, але відрізнятися в технічному плані і з точки зору управління.

Засновник стартапа Євген Ерік розповів, що для отримання гранту команда виконала ряд серйозних умов. "По-перше, ми допрацювали продукт до так званої передмасової стадії. По-друге - отримали безпосередньо сертифікацію в ЄС. Нарешті, показали, як наше рішення застосовується на ділі".

Раніше НВ повідомляло, що ізраїльська компанія Perion Network оголосила про покупку українського стартапу Septa Communications , більш відомого під ім'ям Captain Growth. Сума угоди - $ 3,75 млн. Perion Network займається рекламними рішеннями для видавців і брендів. Компанія була заснована в 1999 році під назвою IncrediMail і займалася розвитком однойменного поштового клієнта. У 2011 році компанія змінила назву на Perion. До 2015 року виручка Perion досягла $ 330 млн.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X