Лідогенерація для бізнесу в період карантину

27 грудня 2020, 12:36
Новини компаній
Розповідаємо про те, як залучати нових клієнтів і продавати товари та послуги під час кризи (Фото:Ланет CLICK)

Розповідаємо про те, як залучати нових клієнтів і продавати товари та послуги під час кризи (Фото:Ланет CLICK)

Уже відомо, що на час новорічних свят в Україні вводиться жорсткий карантин. Як залучати нових клієнтів і продавати товари та послуги під час такої кризи? Про це розповідає діджитал-агентство Ланет CLICK, що надає послуги з реклами та просування сайтів в Інтернеті великому та середньому бізнесу.

Для залучення нових клієнтів використовується лідогенерація — ефективний маркетинговий інструмент. Це е збір контактів потенційних замовників. Власне, лід — користувач, який проявив інтерес до продукту: заповнив анкету, зареєструвався на захід, замовив зворотний дзвінок. Зазвичай це відбувається в такий спосіб: користувач бачить в Інтернеті рекламу, переходить за нею на сайт і, зацікавившись продуктом або послугою, залишає свої дані у формі контактів. Далі з ним зв’язується відділ продажів, щоб уточнити деталі та оформити замовлення. Важливо розуміти, що лід — ще не покупець, а лише зацікавлена ​​особа.

Генерація лідів потрібна будь-якому бізнесу з прямими продажами, незалежно від його специфіки, і особливо — в період карантину.

Генерація лідів потрібна будь-якому бізнесу з прямими продажами, незалежно від його специфіки, і особливо — в період карантину. Використання цього інструменту допоможе наростити збут і підвищити ефективність інших маркетингових активностей. Особливо, якщо це лідогенерація B2B — залучення потенційних замовників для великого бізнесу, коли замовниками є представники такого ж великого, середнього або малого бізнесу.

Існують такі методи лідогенерації:

  • особистий вплив — конференції, ділові зустрічі;
  • використання інтернет-ресурсів — сайт, соцмережі, контекстна реклама;
  • розсилки потенційним клієнтам — email, SMS, паперові листи, флаєри тощо.

Навряд чи для когось буде сюрпризом, що найбільш ефективно генерувати лідів через Інтернет: за допомогою різних форм зворотного зв’язку, підписок, email-розсилок і в месенджерах, контекстної реклами та таргетованої реклами в соціальних мережах.

Ланет CLICK
Фото: Ланет CLICK

Спосіб залучення клієнтів залежить від специфіки бізнесу, ресурсів, а також його аудиторії. Наприклад, компаніям, чия цільова аудиторія знаходиться в соціальних мережах, підійде генерація лідів за допомогою таргетованої реклами в Facebook, Instagram, а бізнесу з довгою воронкою продажів і експертним контентом підійде залучення клієнтів через email-розсилки.

Діджитал-агентство Ланет CLICK пропонує послуги таргетованої реклами в соціальних мережах, контекстної реклами, email-розсилки та інші способи залучення клієнтів. Фахівці компанії розроблять максимально ефективну стратегію лідогенерації для вашого бізнесу, протестують її та реалізують за узгодженим з вами планом.

З питань вартості послуг звертайтесь за телефоном:
+38 (044) 225−19−00
або пишіть на пошту:

lanetclick@lanet.ua
Сайт: https://lanet.click/

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X