Корпорація всякого добра. Як Google збільшує кількість реклами в інтернеті і до чого це призведе

15 травня 2019, 15:00

Компанія Google збільшує кількість рекламних оголошень у своєму пошуковику. Тепер реклама буде з'являтися навіть на стартових сторінках.

Торік на екрани кінотеатрів вийшов черговий науково-фантастичний фільм Стівена Спілберга "Першому гравцеві приготуватися", в якому йдеться про недалеке майбутнє, де всі люди проводять більшість свого часу в світі віртуальної реальності. Творець цієї реальності хотів зробити так, щоб там всюди була реклама.

Відео дня

Якраз через роки після прем'єри фільму пророцтва з нього почали збуватися: як пише The Verge, днями компанія Google анонсувала безліч нових різновидів реклами, які з'являтимуться в пошуковику на мобільних пристроях.

Багато користувачів у мережі й так критикують пошуковик і браузер Google за надмірну кількість банерних оголошень, а також бездіяльність щодо тих ресурсів, які порушують правила розміщення реклами на веб-сторінках.

Тепер же, саме керівництво Google планує заполонити практично все рекламними постами. Оголошення з'являться навіть на стартовій сторінці пошуковика Google і стрічці новин компанії, яка встановлена за замовчуванням у багатьох пристроях на операційній системі Android.

Google
Фото: Google

Крім цього, в пошуковій системі Google для мобільних пристроїв має з'явитися так звана "галерея реклами", яка дозволить рекламодавцям розміщувати одразу кілька оголошень, щоб користувачі могли перегортати їх. У компанії заявляють, що люди взаємодіють з таким видом реклами на 25% частіше, ніж зі звичайними банерними публікаціями.

Додаткова реклама має з'явитися тільки в мобільній версії пошуковика, а десктопна версія веб-сайту залишиться недоторканою. На величезну кількість реклами приречені всі користувачі Android, а також ті власники гаджетів на інших операційних системах, хто використовує додаток Google.

Повністю розширена реклама Google почне працювати "пізніше цього року", і пошириться на оригінальний відеохостинг компанії - YouTube.

Нагадаємо, в січні 2019-го представники Google заявили, що блокуватимуть неякісну рекламу, що спливає, з липня 2019-го. Як відомо, Google входить у так звану Коаліцію за хорошу рекламу, - організацію, яка закликає власників веб-сайтів блокувати неякісні рекламні повідомлення.

Зокрема, до "неякісних" належить 12 типів реклами, на зразок банерів, які займають понад третину екрану, вікон, що спливають, миготливих зображень, а також реклами, яка автоматично відтворює відео або звук.

Google
Фото: Google

"Наша кінцева мета - не фільтрувати рекламу, а створити найкращу онлайн-мережу для всіх і всюди. Застосування стандартів Коаліції в Google Chrome надихнуло багатьох власників веб-сайтів поліпшити рекламу так, щоб це грало на руку користувачам", - писали представники Google у блозі компанії.

Цікаво, чи зіграє на руку користувачам останнє нововведення з додаванням реклами на стартову сторінку Google на мобільних пристроях.

Раніше з подібною проблемою зіткнулися власники нових смартфонів Xiaomi. Як передає XDA Developers, величезна кількість реклами в новій прошивці смартфонів Xiaomi MIUI 10 ускладнює користування пристроєм. Правда, експерти пишуть, що покопирсавшись трохи в просунутих налаштуваннях телефону і видаливши деякі базові додатки, реклами можна позбутися.

Схоже, незабаром існуватиме ціла наука про те, як захистити себе від реклами в інтернеті та її стрімкого поширення на всіх ресурсах.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X