Тепер листування. Facebook потрапила в черговий скандал
Компанія Facebook визнала, що надавала великим технологічним компаніям доступ до особистих даних користувачів, в тому числі - до листування.
Соціальна мережа обрала незвичайну лінію захисту: її представники запевняють, що "читання текстових повідомлень не було пріоритетом", пише Gizmodo.
Віце-президент Facebook з питань співробітництва Іме Арчібонг написав в блозі в середу, що, хоча гігант соціальних мереж "звинувачується в розкритті особистих повідомлень людей партнерам без їхнього відома", це "не відповідає дійсності".
Арчібонг зазначив, що адміністрація Facebook "працювала з чотирма партнерами над інтеграцією можливостей передачі повідомлень в їх продукти". За його словами, це дозволяло користувачам обмінюватися повідомленнями з інших додатків з особами зі списку друзів у Facebook.
Як підкреслив Арчібонг, це було можливо тільки якщо користувачі заходили в зазначені додатки, використовуючи свої акаунти в Facebook. Він пояснив, що, зокрема, таким чином "люди могли відправляти повідомлення друзям про те, що вони слухають в Spotify або дивляться в Netflix, розкривати свої папки в Dropbox або отримувати чеки про переведення коштів через додаток Royal Bank of Canada". Арчібонг зазначив, що зазначені практики "здійснювали в експериментальному режимі і їх припинили вже майже три роки тому".
Мережа визнала, що компоненти програми для сервісу залишилися, потенційно дозволяючи розробникам мати доступ до особистої інформації користувачів.
Віце-президенту Facebook довелося виступити з такою заявою після звіту Times про те, що компанія дозволила Spotify, Netflix і Королівському банку Канади "читати, писати і видаляти особисті повідомлення користувачів, а також бачити всіх учасників чатів - привілеї, які, здавалося, виходять за рамки того, що потрібно компаніям для інтеграції Facebook в свої системи ".
Схоже, що тепер Facebook займає лінію захисту, що перегляд особистих повідомлень користувачів не був пріоритетом для компаній.
"Жодна третя сторона не читала ваші особисті повідомлення і не писала повідомлення вашим друзям без вашого дозволу. Багато ЗМІ говорять про те, що ми відправляли ваші особисті повідомлення партнерам, що неправильно", - сказав Арчібонг.
Проте, очевидно, що партнери Facebook отримували доступ до інформації користувачів, а соціальна мережа - нових учасників, а також підвищувала залученість користувачів, що призводило до доходів з реклами.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.