Епічний провал. Оновлення Lightroom для iOS видалило фотографії користувачів

21 серпня 2020, 10:13
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Останнє оновлення додатка Adobe Lightroom для iPhone і iPad стерло ті фотографії і пресети користувачів, які ще не були синхронізовані з хмарою.

Компанія Adobe підтвердила, що повернути їх неможливо.

Проблему вперше описали на форумах відгуків про Photoshop 18 серпня, коли додаток Lightroom для iOS було оновлено до версії 5.4. Користувач на ім'я Мохамад Аліф Екнур написав, що запитує, чому всі його фотографії, пресети і дані водяних знаків були видалені після оновлення до останньої версії через магазин додатків iOS.

Відео дня

За цим послідували відповіді інших користувачів, в яких йшлося, що з ними сталося те ж саме, незалежно від того, платний або безкоштовний варіант програми вони використовували.

«Я розмовляв з представником більше 4 годин за останні 2 дні, і буквально хвилину тому вони сказали мені, що проблема не має рішення і що ці втрачені фотографії не підлягають відновленню», — написав користувач.

20 серпня Adobe офіційно підтвердила проблему, пояснивши, що у клієнтів, які обновили Lightroom 5.4 на iPhone і iPad, «можуть бути відсутні фотографії та пресети», що ці фотографії і пресети «не підлягають відновленню» і що вони «щиро вибачаються» перед користувачами, яких торкнулася проблема.

Версія 5.4.1, що не видаляє файли, вже випущена, але вона нічого не може зробити з втраченими даними. Також наголошується, що Lightroom на Android, Desktop і Lightroom Classic не постраждали.

Раніше НВ писав, що користувачі сервісу Gmail з різних країн миру 20 серпня поскаржилися на збій в роботі електронної пошти і деяких інших сервісів. З проблемами зіткнулися користувачі пошти і Google Docs по всьому світу.

Так, приблизно з півночі 20 серпня люди на східному узбережжі США скаржилися на проблеми з підключенням до багатьох сервісів G Suite, але особливо до Gmail.

Якщо вночі близько 40% поскаржилися користувачів зіткнулися з неможливістю авторизуватися, а 34% відчували складнощі з отриманням повідомлень, то вдень 20 серпня основною стала проблема з прикріпленими файлами. Авторизуватися на пошті не могли 22% тих, хто залишив скарги на роботу Gmail.

На сторінці Google йдеться, що вони «продовжують розслідування» проблеми. Також компанія визнала проблеми з Google Meet, Google Voice і Google Docs, в той час як деякі люди кажуть і про проблеми із завантаженням на YouTube.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X