На найбільшому ринку смартфонів у світі з’явився новий лідер. Ні, це не Xiaomi

8 березня 2021, 11:05
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Найбільший ринок смартфонів у світі — це Китай. Саме продажі в Китаї багато в чому визначають положення компаній у світовому рейтингу лідерів. І зараз це становище змінилося.

Відповідно до нового звіту аналітичної компанії Counterpoint, у січні на китайському ринку відбулися масштабні зрушення. Аж до повної зміни лідера.

До того ж новим лідером ринку вперше в історії опинилася компанія OPPO, яка серйозно випередила Xiaomi, Huawei і Apple.

Відео дня

Частка OPPO на китайському ринку за кількістю проданих смартфонів становила в січні 21%.

З невеликим відставанням за OPPO йде споріднена компанія Vivo (обидві входять до групи компаній BBK), її частка становила в січні 20%.

Далі за лідерами йдуть Huawei, Apple і Xiaomi — кожна з цих компаній має по 16% ринку.

Частка виробників на ринку смартфонів Китаю в попередні періоди (Фото: Counterpoint)
Частка виробників на ринку смартфонів Китаю в попередні періоди / Фото: Counterpoint

Отже, перші п'ять компаній-лідерів мають сукупну частку 89% на китайському ринку смартфонів.

Згідно зі статистикою Counterpoint, інші бренди не відіграють помітної ролі на насиченому китайському ринку. Бренд Realme, що так агресивно розвивається, поки зміг отримати лише 2% китайського ринку. А Samsung і зовсім не фігурує в статистиці Counterpoint окремим пунктом — продажі корейської компанії в Китаї вже багато років потрапляють у графу «інші» разом з іншими виробниками, чия частка невелика.

Експерти видання AndroidAuthority констатують, що швидке зростання OPPO пов'язане з тим, що компанія сильно модернізувала свій модельний ряд, пропонуючи сильні моделі у всіх цінових сегментах. Але особливий успіх приносять компанії моделі, які виступають у середньому сегменті.

Аналітики Counterpoint зазначають, що в таких масштабних змінах на ринку винна компанія Huawei, чиї продажі на китайському ринку за останній рік стрімко падали.

Ще в другому кварталі 2020 року Huawei був абсолютним лідером китайського ринку з часткою 46%. Однак, вже до кінця четвертого кварталу частка Huawei скоротилася до 30%. І ось тепер у січні частка впала ще майже вдвічі, що і призвело до переміщення лідера ринку на третє місце.

Також експерти Counterpoint зазначають, що відділення від Huawei бренду Honor могло відіграти свою роль у скороченні продажів.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X