Мрія хіпстера. Сервіс Dropbox радикально змінив дизайн

4 жовтня 2017, 17:08
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Хмарне сховище Dropbox отримало новий дизайн логотипу, стиль ілюстрацій і шрифт

Розробники сервісу Dropbox вже назвали редизайн найбільшою зміною за десятирічну історію компанії, пише The Verge.

Розробники вирішили використовувати нові колірні поєднання, відмовившись від використання звичних блакитного і білого. Маркетологи сподіваються, що це допоможе "додати життя" в продукти, пропоновані Dropbox. Фірмовим шрифтом компанії став Sharp, який Dropbox буде використовувати на сайті в 250 варіаціях.

Відео дня

"Ми виросли буквально від коробки до набору поверхонь, щоб показати, що Dropbox - це відкрита платформа, місце для креативу", - прокоментували новий дизайн логотипу в самій компанії.

Бренд також освіжив ілюстрації, які використовуються на сайті. При цьому вільний стиль, які нагадує малюнки від руки, зберігся. Журналісти вважають, що Dropbox намагається піти від образу мінімалістичного бізнес-сервісу і залучити молоду сучасну аудиторію.

Додамо, що Dropbox запустив відеоролик під назвою "світові потрібна твоя креативна енергія". У 60-секундному відео бренд представляє роботи низки художників, які також будуть представлені в рекламній кампанії.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X