iPhone не потрібен. Apple втрачає китайський ринок смартфонів

25 березня 2019, 10:02
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Покупці з Китаю відмовляються від iPhone через ціни, відсутність інновацій та слабші камери, ніж у Huawei.

За минулий рік ринкова частка Apple в преміальному сегменті ринку смартфонів Китаю скоротилася з 81,2% до 54,6%, повідомляє агентство Reuters .

"З тих, хто оновлюється, багато хто переходить з Apple на китайські бренди, але дуже мало переходять з китайських брендів на Apple", - сказав Цзян Нін, керуючий магазином Xiaomi в північній провінції Шаньдун.

Відео дня

Huawei Technologies Co Ltd, Xiaomi Corp, Oppo і Vivo колись прагнули захопити частку на найбільшому в світі ринку смартфонів за допомогою пристроїв зі співвідношенням ціни і якості, але споживчий попит на більш якісні телефони викликав стратегічне переосмислення.

"Люди більше прив'язані до свого телефону, ніж будь-коли, і у них більше очікувань від функцій і досвіду, які він пропонує. Реакцією стало постійне оновлення технічних характеристик обладнання", - сказав Reuters Ален Ву, глобальний віце-президент Oppo.

Хе Фан, генеральний директор Huishoubao, який купує і перепродає вживані телефони, сказав, що він бачив перехід споживачів на Huawei від Apple, викликаний китайської любов'ю до селфі і акцентом на якість камери. Huawei підтримує відносини з німецьким виробником камер Leica з 2016 року.

"Камери Huawei стали помітно краще, ніж Apple, в тому, що вони більше відповідають смакам китайських споживачів", - сказав він.

Частка Huawei в китайському сегменті від $ 500 до $ 800 доларів зросла до 26,6% в минулому році, свідчать дані дослідницької фірми Counterpoint. Apple, навпаки, побачила, що її частка в сегменті впала до 54,6 $ з 81,2%.

"Більшість китайських покупців смартфонів не готові викласти за телефон більше $ 1000. Це призвело до розриву в сегменті нижче $ 800, який китайські виробники схопили обома руками", - сказав Ніл Шах, директор з досліджень в Counterpoint.

За даними дослідницької компанії Canalys, поставки телефонів за ціною вище $ 600 в Китаї виросли на 10% в 2018 році. На відміну від цього, загальний ринок скоротився на 14%, падаючи другий рік поспіль. При цьому дохід Apple за жовтень-грудень в регіоні Великого Китаю впав приблизно на чверть у порівнянні з роком раніше.

У більш широкому сенсі, менша кількість продажів Apple означає меншу кількість клієнтів для фірмового магазину додатків і потокового мультимедіа. Перехід на більш дорогі телефони китайських брендів також призвів до більшого проникнення цих гаджетів на зарубіжні ринки. Наприклад. поставки Huawei в Європу підскочили на 55% в останньому кварталі.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X