Instagram тестує власну платіжну систему
Команда Instagram додала функцію власних платежів для свого застосунку у деяких користувачів.
Нова функція дозволяє реєструвати кредитну карту як частину профілю, налаштовувати PIN-код, а потім починати купувати речі, не покидаючи Instagram, повідомляє TechCrunch.
Одним з перших нову функцію побачив читач TechCrunch Геннадій Окрін. Прес-секретар Instagram підтвердив журналістам, що платежі для бронювання квитків, а також для оплати в ресторанах або салонах з'явилися, але поки - для обмеженого числа партнерів сервісу.
Зокрема, опція доступна для сервісу для пошуку та бронювання столиків в ресторанах Resy. Перехід до умов обслуговування показує, що правила Instagram Payments нагадують правила платежів Facebook.
Журналісти TechCrunch впевнені, що нововведення стане серйозним стимулом для рекламодавців вкладати більше коштів в рекламу на майданчику. Крім того, Instagram Payments може змусити користувачів здійснювати більше спонтанних покупок.
Компанія обіцяла подібну можливість ще в березні 2017 року, але лише зараз почала розгортання. Відзначимо, що Instagram - не єдиний сервіс, команда якого планує розвивати онлайн-платежі. У лютому Snapchat приступив до тестування власних платежів і функцій перевірки.
Раніше НВ повідомляло, що сервіс Instagram запускає інструмент "Завантаження даних", який дозволяє завантажити весь свій контент, раніше завантажений на сайт. Еквівалент функції Facebook "Завантажити вашу інформацію" додали в Instagram для відповідності новим правилам Євросоюзу. Функція Data Download доступна через сайт сервісу.

матеріалів розділу Техно
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.