У Google придумали нову рекламну технологію, яка врятує інтернет. Або вб'є його

16 квітня 2021, 07:03
НВ Преміум
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Federated Learning of Cohorts або FLoC — нова рекламна технологія, яка має замінити cookie. Розбираємося, як вона працює і чи дійсно приватність користувачів стала більше хвилювати Google (спойлер: дуже навряд чи).

Що не так з cookie?

Технологія cookie вже давно викликає безліч питань як від експертів, так і від простих користувачів щодо її безпеки. Головне з них — приватність користувачів, адже, погоджуючись приймати файли кукі, ми даємо доступ до своєї інформації практично будь-якому відвідуваному сайту. Технологію можна порівняти з цифровим паспортом або відбитком пальця, за яким можна визначити користувача, його налаштування, уподобання і вести статистику — чим цікавиться, що робить в інтернеті, що він купує і що шукає.

Відео дня

Останнім часом все активніше говорять про недосконалість технології, адже для зловмисників кукі — це дійсно справжнє печиво (так перекладається слово з англійської). Їх легко перехопити — особливо якщо ви користуєтеся публічною точкою Wi-Fi в якомусь кафе, — адже зазвичай вони ніяк не зашифровані, а дані потім часто перепродуються у величезних масштабах, а то й зовсім крадуться. Погодьтеся, дізнатися, що інформація про вас є в руках незрозуміло кого — не найприємніша новина.

Користувач може не приймати пропозицію використовувати кукі (практично весь час, коли ви заходите на сайт уперше, ви бачите відповідну плашку), але в більшості випадків це приведе до неможливості нормально користуватися сайтом — або, принаймні, деякими функціями.

Загалом, кукі — зло, і з цим погодилися вже всі, навіть Google. Що ж там пропонують натомість?

Що таке FLoC?

Про нову технологію в Google активно заговорили на початку року. FLoC не буде ідентифікувати людину, натомість створюючи сотні, тисячі, мільйони груп, ранжуючи користувачів за інтересами. Таким чином дані користувачів залишаються конфіденційними, а рекламодавці отримують інформацію про широку аудиторію, яка цікавиться певною темою або товаром. Згідно з відповідями компанії, FLoC показала хорошу ефективність, досягаючи 95% конверсії в порівнянні з рекламою на основі файлів cookie.

У всякому разі, саме так каже Google.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X