Під натиском фактів. Китайський виробник дронів DJI зізнався у зборі даних користувачів

29 квітня, 11:38
Китайська компанія не шифрувала дані про користувачів. Цю інформацію міг використати будь-хто (Фото:DJI)

Китайська компанія не шифрувала дані про користувачів. Цю інформацію міг використати будь-хто (Фото:DJI)

DJI, виробник дронів, що використовуються українською армією, стверджував, що сигнали його пристроїв зашифровані і не можуть передаватися третій стороні. Але тепер визнав, що це не так.

Скандал із китайськими дронами, оснащеними системою AeroScope, спалахнув після того, як стався збій у роботі апаратів. На початку березня з ладу тимчасово вийшли майже всі дрони DJI в Україні, зокрема, на територіях АЕС. Фахівці висловили побоювання, що незахищеність шифрування може бути спрямована проти українських військових, які також використовують ці пристрої.

Відео дня

Китайська компанія відповіла, що у договорі надання послуг є пункт про передачу особистих даних, але у зашифрованому вигляді. Тобто компанія не може ідентифікувати та зберігати інформацію про користувачів, а значить, і передати її нікому теж не в змозі. Також DJI повідомили, що їхні дрони створені виключно для цивільних цілей,

Все це керівництво технологічної компанії повідомилов офіційному листі до глави Мінцифри України Михайла Федорова, який звернувся до керівництва китайської компанії з вимогою припинити співпрацю з росіянами.

Майже півтора місяці війни стало відомо, що виробник дронів був не зовсім відвертим.

Під натиском фактів, зібраних хактивістом Кевіном Фіністерре, DJI повідомила, що сигнал AeroScope насправді не зашифрований.

Представник компанії Адам Лісберг, який раніше спростовував усі звинувачення у можливості передачі інформації про місцезнаходження дрона та його оператора, визнав свою помилку і повідомив, що його неправильно інформували.

Все той же Фіністерре попросив коментар щодо витоку даних DJI в 2017 році, який став можливим завдяки спеціальному програмному забезпеченню, вбудованому в AeroScope.

На думку хакера, це доводить, що китайська компанія займається збором особистих даних користувачів.

Проте Адам Лісберг заперечує ці звинувачення, повідомивши, що підозрілий код потрібен для таргетованої реклами, і що він при цьому жодного разу не використовувався.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X