Готуємося до прориву? Що потрібно знати про щорічну презентацію новинок від Tesla

24 вересня 2020, 16:03

Під час щорічної презентація Tesla Battery Day компанія анонсувала нові комплектації Model S, найдешевший електрокар, а також розсекретила характеристики розроблюваних акумуляторів.

Як і багато виробників гаджетів, компанія Tesla вирішила щорічно проводити презентацію своїх нових технологій у межах івенту Battery Day.

Цього року, зі зрозумілих причин, подію довелося трохи перенести. Проте, 22 вересня глава Tesla Ілон Маск представив публіці останні новинки, які розробляє його компанія.

Відео дня

Очевидно, найгучнішим анонсом стала чергова «Бюджетна» Tesla: Маск пообіцяв акціонерам компанії «приблизно через три роки» випустити бюджетний електрокар за $25 тис.

При цьому, мова йде не про знижену в ціні версії Model 3, а саме про абсолютно новий електрокар, який, попри ціну, повинен отримати «повноцінний автопілот».

Не менш важливим став анонс виходу моделі Model S Plaid. Ця версія авто має стати свого роду відповіддю на нещодавно презентований електрокар Lucid Air від співвітчизників і конкурентів Tesla.

Якщо у Lucid Motors заявили, що їх електрокар матиме рекордний запас ходу у 832 км, нова версія седана Model S Plaid повинна буде проїжджати на одному заряді до 837 км.

За словами Маска, авто також зможе розганятися від нуля до 100 км/год за 2 секунди, а максимальна його швидкість складе 321 км/год. Початкову вартість Model S Plaid очікують в районі $140 тис. Стільки ж коштує і базова версія нового Lucid Air.

Обидва електрокара повинні з’явитися у продажу в наступному році.

Ну і, звичайно, акумулятори: під час Battery Day Ілон Маск розповів про декілька головних змін у конструкції батарей Tesla, які, в цілому, повинні збільшити їх енергоємність на 54% і знизити ціну за кіловат-годину на 56%.

Зокрема, компанія планує використовувати акумуляторні комірки меншого розміру, оптимізувати лінії виробництва батарей, замінити кобальт на нікель і марганець, а також інтегрувати акумулятор у початкову конструкцію електрокара.

За словами Маска, останній пункт повинен дозволити зменшити кількість деталей авто на 370%, знизити масу на 10% і збільшити запас ходу на 14%.

Деякі експерти припускають, що новинки, які презентувала Tesla під час свого Battery Day, можуть стати основою для номінації Джеффа Дана на Нобелівську премію.

Джефф Дан — це професор кафедри фізики та хімії в Університеті Делхаузі, і його вважають одним з піонерів у розробці сучасних літій-іонних акумуляторів.

З 2016-го компанія Tesla Motors домовилася про п’ятирічну співпрацю з Даном у межах «поліпшення щільності енергії та терміну служби літій-іонних акумуляторів, а також зниження їх вартості».

Останніми лауреатами Нобелівської премії з хімії стали вчені, які також розробляли літій-іонні акумулятори. У жовтні 2019-го комітет нагородив головною науковою премією трьох дослідників — Джона Гуденафа, М. Станлі Уіттінгема і Акіра Йосіно — за їх «внесок у розвиток літій-іонних акумуляторів для електричних пристроїв і створення «світу, що перезаряджається».

Що ж, чекаємо результати премії цього року.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X