Погляд у майбутнє. Meta представила розумні окуляри Oakley Meta Vanguard для спортсменів
Oakley Meta Vanguard (Фото: скриншот NV)
На конференції Connect 2025 компанія представила нові спортивні окуляри Oakley Meta Vanguard. Вони отримали захист від води IP67 та кнопку, яка може запускати ШІ-підказки.
На відміну від попередніх моделей, Oakley Meta Vanguard мають велику суцільну передню лінзу. Окуляри оснащені 12-МП ширококутною камерою (122°), що здатна записувати відео у роздільній здатності до 3K.
Як повідомляє TechCrunch, усі кнопки керування розташовані на нижній частині оправи, що дозволяє комфортно носити шолом. Одна з кнопок є програмованою і може активувати запит до Meta AI.
Особливу увагу приділили захисту та звуку. Окуляри мають рейтинг пило- та водонепроникності IP67 — найвищий серед усіх окулярів Meta. Панорамний дизайн з технологією лінз Oakley PRIZMTM захищає від сонця, вітру та пилу.
Вбудовані динаміки відкритого типу стали на шість децибелів гучнішими, а масив із п’яти мікрофонів оптимізовано для зменшення шуму вітру під час дзвінків чи голосових команд.
Час автономної роботи сягає дев’яти годин (або до шести годин прослуховування музики). Зарядний кейс, що йде в комплекті, забезпечує додаткові 36 годин роботи, а функція швидкої зарядки дозволяє поповнити батарею до 50% за 20 хвилин.
Ключовою особливістю стала інтеграція зі спортивними сервісами. Окуляри можна підключити до смартгодинників Garmin, щоб голосовою командою дізнаватися про свій пульс чи темп під час тренування. Також є інтеграція зі Strava: користувачі можуть накладати показники своєї активності на фото та відео, зняті окулярами, та ділитися ними у спільноті.
Деталі презентації
Як ми вже писали, на Connect Марк Цукерберг представив Ray-Ban Display — перші розумні окуляри для масового споживача від Meta, які оснащені невеликим вбудованим цифровим дисплеєм. За допомогою них можна дивитися відео або відповідати на повідомлення. За словами Цукерберга, дисплей не заважає огляду і стає невидимим, коли не використовується.
У комплекті з окулярами йде браслет Meta Neural Band, який зчитує нейронні сигнали та дозволяє керувати інтерфейсом за допомогою рухів руки. Вартість комплекту становить $799 (близько 33 тисяч гривень), а продажі у США стартують 30 вересня.
Як пише TechCrunch, нові окуляри Ray-Ban Display — це чергова спроба Meta створити пристрій, здатний замінити смартфон у повсякденних задачах. Роками компанія була залежною від платформ Apple та Google, і саме розумні окуляри, а не VR, наразі виглядають її найкращим шансом здобути власну екосистему. Цей запуск спирається на успіх попередньої моделі, якої спільно з EssilorLuxottica продали мільйони пар.
Хоча Ray-Ban Display поступаються прототипу Orion з доповненою реальністю, показаному торік, до його виходу на ринок можуть минути роки. Натомість поточна модель дає Meta змогу першою запропонувати масовому ринку пристрій такого типу.