Для улюблених віртуалів. Nike купила фірму з виробництва цифрових кросівок

15 грудня 2021, 15:18
Nike купила виробника віртуальних кросівок (Фото:REUTERS/Jon Cherry)

Nike купила виробника віртуальних кросівок (Фото:REUTERS/Jon Cherry)

Nike приєдналася до хвилі ажіотажу навколо віртуальних товарів: гігант спортивного одягу оголосив про покупку виробника цифрових кросівок RTFKT.

Ймовірно, компанія прагне швидко розширити свою присутність у швидко зростаючому «Метавсесвіті» від Meta (Нова назва компанії Facebook).

RTFKT — вимовляється як " артефакт" — продає цифрові предмети у формі токенів, що незаміняються ( NFT), віртуальних активів, які аутентифікуються з використанням тієї ж технології блокчейна, що й криптовалюти.

Відео дня

«Це придбання — ще один крок, який прискорює цифрову трансформацію Nike і дозволяє нам обслуговувати спортсменів та авторів на стику спорту, творчості, ігор та культури», — сказав генеральний директор Nike Джон Донахью.

Компанія Nike заявила, що умови придбання не розголошуються. Але покупка відображає зростаючий інтерес великих брендів до NFT. У травні NFT сумочки Gucci продавали в Інтернеті за ціною, яка перевищує вартість реальної версії.

Галас навколо віртуальних товарів викликаний гарячковими прогнозами про те, що " Метавсесвіт" - версія Інтернету для віртуальної реальності - зрештою замінить сьогоднішню мережу.

Роздрібна торгівля — це один із секторів, який можна трансформувати, і покупці, можливо, зрештою одягнуть окуляри віртуальної реальності, щоб вивчити тривимірні копії реального одягу.

NFT викликали величезний інтерес за останній рік, і ентузіасти передбачають, що вони стануть найпоширенішою формою власності. Компанія Nike вже відкрила «Nikeland», віртуальний шоу-рум на ігровій платформі Roblox, де відвідувачі можуть одягнути свої аватарки в одяг Nike.

Заснована минулого року, RTFKT помітила схожість кросівок і NFT: і те, й інше часто вважається предметом колекціонування.

" Ми раді розвитку нашого бренду, який повністю сформувався в метавсесвіті", — сказав співзасновник RTFKT Бенуа Паготто в заяві, опублікованій Nike.

Раніше НВ писав, що бренд віртуальних кросівок RTFKT Studios у колаборації з 18-річним крипто-художником FEWOCiOUS провів один із найуспішніших розпродажів у своїй історії. Понад 600 пар пішло за сім хвилин, принісши компанії $3,1 млн.

" Ми віримо, що це початок нової революції. Ми хотіли показати людям майбутнє і ми це здійснили. Цей колаб є результатом ідеального поєднання всієї культури, яку ми любимо і знаємо", — цитує видання Hypebeast засновників RTFKT Studios.

Усі бажаючі могли " поміряти" віртуальні кросівки в Snapchat та інших додатках з фільтрами доповненої реальності. Ті ж, хто все-таки встиг їх купити, можуть отримати й фізичну пару — хоча «справжньою» цінністю є саме цифрова пара.

Понад 600 пар кросівок трьох видів було продано за більш ніж $3,1 млн. Найдорожча позиція коштувала $88,88 тис., найдешевша — $1,5 тис. Наразі їх уже перепродають за $5 тис.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X