«Це початок нової революції». Продаж віртуальних кросівок приніс бренду більше $3 млн за сім хвилин
Бренд віртуальних кросівок RTFKT Studios в колаборації з 18-річним крипто-художником FEWOCiOUS провів один із найуспішніших своїх розпродажів. Понад 600 пар пішло за сім хвилин, принісши компанії $3,1 млн.
«Ми вважаємо, що це початок нової революції. Ми хотіли показати людям майбутнє, і ми це здійснили. Цей коллаб — результат ідеального поєднання всієї культури, яку ми любимо та знаємо», — цитує видання Hypebeast засновників RTFKT Studios.
Всі бажаючі могли «приміряти» віртуальні кросівки в Snapchat та інших застосунках з фільтрами доповненої реальності. Ті ж, хто все ж таки встиг їх придбати, можуть отримати і фізичну пару — хоча «справжньою» цінністю є саме цифрова пара.
Понад 600 пар кросівок трьох видів були продані за більш ніж $3,1 млн. Найдорожча позиція коштувала $88,88 тис., найдешевша — $1,5 тис. Зараз їх вже перепродають за $5 тис.
Ринок цифрового мистецтва і віртуальних товарів зараз переживає свій бум. NFT — non-fungible token (невзаємозамінний токен) — це новий вид криптовалют, що існує винятково у своїй криптосистемі. Якщо спростити, то такий товар сам по собі не є унікальним, він може мати мільйони копій в мережі, але користувач має саме «оригінал» — найбільше цінується саме усвідомлення того, що ти отримуєш першу копію.
Коли відбувається NFT-угода, вона потрапляє в реєстр, у такий спосіб виступаючи гарантією того, що користувач має оригінал віртуального об'єкта — взуття, фотографії, гіфки — чого завгодно. Це можна порівняти з будь-якими іншими колекційними предметами в реальному житті — собівартість кросівок може бути 50 доларів, але люди переплачують в сотні і тисячі разів більше за унікальність конкретної колекції.

матеріалів розділу Техно
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.