Левітація провалилася. Тестовий полігон Hyperloop у Каліфорнії перероблять на автопарковку

Hyperloop (Фото:The Boring Co.)
Компанія Ілона Маска The Boring Co. розробляє проєкти підземних вакуумних поїздів для пасажирських перевезень на надвисоких швидкостях.
Випробувальні тунелі Hyperloop будують у США, Франції, ОАЕ, Китаї та інших країнах.
Поки тунель Hyperloop у Лас-Вегасі використовується для руху електрокарів Tesla під землею на високих швидкостях. А навесні 2022-го Маск запевняв, що перша працююча система Hyperloop з’явиться «найближчими роками».
Днями видання Bloomberg повідомило, що The Boring Co. демонтує прототип тунелю Hyperloop у каліфорнійському Хотроні та зводить на його місці автомобільну парковку.
Відмова від проєкту, ймовірно, вказує на проблеми з розвитком системи Hyperloop, яку вперше було запропоновано у 2013 році.
«Hyperloop — це знак честі для нас. Це навіть допомогло компанії укласти кілька контрактів, не пов’язаних із транспортом, наприклад, тренажерний зал для скелелазіння площею 8000 квадратних футів. Клієнти казали нам: «Якщо ви побудували Hyperloop, ви напевно зможете зробити мій проєкт», — заявив підрядник згорнутого проєкту Hyperloon у Хартоні.
На цьому випробувальному тунелі з 2017-го також проводились студентські змагання із запуску модулів Hyperloop на високих швидкостях.
У створенні цього тунелю брала участь інженерна компанія Aecom, яка спроєктувала і побудувала фундамент, сталеву трубу, бетонні з'єднання, алюмінієву доріжку тощо. Кожен із компонентів розширюється і стискається з різною швидкістю, що ускладнює підбір матеріалів та створення конструкції.