Хороший результат. S.T.A.L.K.E.R.2: Heart of Chornobyl залучила вже 6 мільйонів гравців

6 березня, 03:24
Зробити резюме статті:
ChatGPT ChatGPT
Розробники кажуть, що в Зоні ще не бувало стільки людей (Фото: @stalker_thegame / X)

Розробники кажуть, що в Зоні ще не бувало стільки людей (Фото: @stalker_thegame / X)

GSC Game World повідомила про нове досягнення її хітової гри S.T.A.L.K.E.R.2: Heart of Chornobyl, що вийшла кілька місяців тому.

Рольова відеогра S.T.A.L.K.E.R.2: Heart of Chornobyl у жанрі постапокаліптичного шутера, що розробляється та видається українською компанією GSC Game World, досягла позначки в 6 мільйонів гравців.

Реклама

«Ніколи в Зоні не було так гучно! Ми святкуємо цифру у 6 мільйонів сталкерів, які зайшли пограти у S.T.A.L.K.E.R.2: Heart of Chornobyl. Шість мільйонів! Цифру, яку важко осягнути, але вона стала реальністю суто завдяки вам. Ми неймовірно вдячні та пишаємось, що кожен з вас залишив свій особливий слід у Зоні», — йдеться в повідомленні на сторінці гри в X.

Результат, якого досягла ця сюжетна гра, вражає. Але останнім часом її популярність значно впала. Онлайн S.T.A.L.K.E.R. 2 у Steam впав на понад 90%. Незабаром після релізу у листопаді 2024 року гра залучила приголомшливі 121 тисячу одночасних гравців. За останню добу у піковий момент гра залучала лише 8161 гравця, а за останній тиждень — ледь перевищувала позначку в 11 тисяч.

Це типова ситуація для сюжетних ігор, до яких гравці не повертаються після проходження основної гри та додаткового контенту. Також в цьому сенсі S.T.A.L.K.E.R.2: Heart of Chornobyl повторила долю Starfield. Рольовий космічний бойовик Bethesda спершу залучав і 330 тисяч одночасних гравців, а зараз онлайн не підіймається вище кількох тисяч.

В лютому засновник GSC Game World Сергій Григорович повідомив, що S.T.A.L.K.E.R. 2 окупилась у першу добу продажів. Вартість розробки гри, яка мала статус однієї з найочікуваніших минулого року, досі не повідомлялася офіційно.

Показати ще новини