Viber запустив публічні акаунти для бізнесу

10 листопада 2016, 11:02
Команда месенджера Viber запустили нову можливість для просування компаній та брендів — публічні акаунти

Паблік-акаунти Viber побудовані на основі паблік-чатів, які компанія запустила ще в 2014 році. Такі чати вперше дозволили користувачам месенджера спілкуватися не лише з тими, хто є у них в списку контактів, але і з незнайомцями, пише Ferra.

Відео дня

Через публічні акаунти компанії зможуть спілкуватися сам на сам або через соціальні канали. Їх можна використовувати в роботі відділів продажів і маркетингу, служби підтримки, для розсилки новин і інших цілей.

Паблики дозволяють відправляти повідомлення передплатникам через систему CRM, вручну в особистій бесіді або за допомогою чат-ботів. Крім того, у паблік-акаунтах є такі можливості, як сервіси для пошуку брендів, пряма інтеграція в програмний інтерфейс Viber і комунікація через паблік чати.

"Використовуйте всі можливості звичного аудиторії месенджера, щоб налагодити двосторонній зв'язок, завоювати довіру клієнтів і дозволити вашому бренду зайняти почесне місце в списку обраних контактів", - кажуть представники Viber в рекламі нового сервісу.

Однією з перших компаній, які запустили нову послугу, стало видання Huffington Post. Новий сервіс поки абсолютно безкоштовний.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X