Тепер як iPhone. У конструкції Samsung Galaxy S10 знайшли серйозні прорахунки

7 березня 2019, 11:54

Незалежний блогер розібрав на частини новий флагман Galaxy S10 і виявив, що виробник навмисне робить його обслуговування якомога дорожче.

Після презентації нової флагманської лінійки Samsung Galaxy S10 експерти почали розбирати ці пристрої на друзки. Причому, в прямому і переносному сенсі слова.

На YouTube-каналі JerryRigEverything's незалежний блогер Зак Нельсон розібрав монолітну структуру смартфона Galaxy S10.

Відео дня

Звичайно, найцікавішою складовою пристрою є новий ультразвуковий сканер відбитків пальців, який захований під дисплеєм. Як виявилося, саме ця прихована деталь має кілька проблем.

По-перше, сам сканер відбитків пальців зміщений на чотири міліметри вліво, хоча в Samsung заявляли, що він буде розташований чітко по центру екрана. Можна припустити, що це зроблено спеціально, і компанія розрахувала статистично, що більшість користувачів розблокують свої смартфони саме великим пальцем правої руки, але це було б нечесно стосовно лівшів.

Ймовірність браку на етапі складання також мізерно мала, оскільки чотири міліметри - це дуже великий прорахунок для автоматизованого високоточного виробництва. Швидше за все, виробник розмістив сканер в такому положенні, щоб вистачило місця для інших деталей та мікросхем.

Але і це не головне, адже сам сканер склеєний з основою дисплея, що означає неможливість його заміни без заміни дисплея. Якщо ультразвукової сенсор вийде з ладу, - клієнтам Samsung доведеться або перестати ним користуватися, або віддати більше половини вартості смартфона за новий дисплей Galaxy S10, який визнали найкращим серед коли-небудь встановлених на телефонах.

Схожа проблема і з портом USB-C. Інженери спаяли цю деталь та зробили її доволі захищеною від механічних пошкоджень. Але, якщо порт вийде з ладу через інші причини, на кшталт корозії, - користувачі повинні будуть віддати шалені гроші за його заміну, оскільки він вбудований в материнську плату гаджета.

Як пояснює Зак Нельсон, раніше деталі типу порту або мікрофона можна було замінити буквально за копійки, але тепер в компанії вирішили повністю довіритися надійності своїх продуктів, зробивши їх незамінними та такими, що не підлягають ремонту. Ну або фінансові менеджери вирішили таким чином подвоїти вартість телефону після незначної поломки.

Схожу стратегію з незамінними частинами пристроїв вже давно застосовують в Apple. Велика ймовірність і того, що після Samsung до таких "інновацій" вдаватимуться й інші виробники.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X