Соцмережа ВКонтакті вирішила додавати рекламу до аудіозаписів

17 жовтня 2016, 16:30
Тепер до пісень у соцмережі будуть додавати рекламу Mcdonald's, Coca-Cola і інших фірм

Наприкінці другого тижня жовтня ентузіасти знайшли аудіорекламу в Музиці ВКонтакті — тобто ВК-рекламу в радиоформате. Сьогодні ролики ще не вставляються при відтворенні музики, але прес-служба ВК підтвердила, що експеримент буде проведено, пише видання Roem.

Відео дня

Коли власником мережі був Павло Дуров, ВКонтакті відкидав всі звинувачення у піратстві тим фактом, що не заробляє на прослуховуванні музики користувачами. Тепер же музика повинна приносити новому власнику - Mail.ru Group - близько 7 мільйонів доларів в рік.

Ролики не супроводжуються графікою або посиланнями, але вже відомо, що будуть рекламуватися, наприклад, Mcdonald's, Coca-Cola, Adidas, Nissan Qashqai і деякі інші бренди.

ВКонтакті відправляє запит на рекламу тільки після прослуховування 10 секунд музики — то є простий скролинг, перемикання між треками, ніколи не перерве рекламний ролик. Одночасно це може означати, що правовласники вважають запис "прослуханої у ВК" (за неї соцмережа зобов'язана заплатити) не раніше, ніж програвач відтворив перші 10 секунд треку.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X