10 найкращих автомобілів 2019 року. Вибір редакції НВ - фото

10 найкращих автомобілів 2019 року. Вибір редакції НВ

4 січня 2020, 07:01

За 2019 рік ми протестували понад 50 автомобілів. Настав час назвати найяскравіші та найприголомшливіші з них.

Наш минулорічний матеріал про найкращі авто року запам’ятався багатьом, нас дуже просили «повторити». Ну що ж, повторюємо.

Т ак, щороку ми тестуємо приблизно 50−60 авто. Починаючи від бюджетних і закінчуючи преміальними — з цінниками доступними тільки сильним світу цього.

Відео дня

До нас потрапляють як новомодні гібриди й електрокари, так і брутальні багатолітрові бензинові й дизельні монстри.

Складно звалювати всі ці машини — такі нещадно різні за всіма параметрами — на одну купу.

Тому головним критерієм відбору для цього матеріалу є тільки найголовніший і важливий момент. А саме — наскільки та чи інша машина запам’яталася і виділилася із загального потоку новинок у році, що минає.

Отже, поїхали.

Peugeot 508 (Фото: Алексей Бондарев)

Peugeot 508 / Фото: Алексей Бондарев

Peugeot 508

Одна з найпомітніших новинок 2019 року. Той випадок, коли багато чого чекаєш від автомобіля. І він навіть перевершує твої очікування.

Peugeot 508 — це одночасно і дуже жіночна  б навіть сказав, сексуальна), і дуже інтелектуальна машина.

Тут дивним чином поєднується практичність сучасного седана D-класу й елегантна естетика чотирьохдверного купе.

Відмінна керованість, вражаюча динаміка, економічні двигуни, безліч електронних «фішок». І все це за відносно прийнятні гроші.

Peugeot 508 — цікавий партнер у стосунках. Цю машину складно пізнати за один день. Що довше їздиш, то більше розкриваються особливості її характеру. Крім того, особливості переважно позитивні.

Фантастика, інакше й не скажеш. Читайте докладніше в нашому тест-драйві Peugeot 508.

Renault Zoe (Фото: Алексей Бондарев)

Renault Zoe / Фото: Алексей Бондарев

Renault ZOE


Нова ZOE має бути ще більшим бестселером, аніж попередні два покоління. В Україні додатковим фактором успіху стане той факт, що ZOE продаватимуть у нас офіційно. З гарантією і сервісом.

Сама собою новинка залишає дуже приємне враження. Незважаючи на те, що кермо порожненьке, а динаміка розгону начебто не ахова (9,5 сек до 100 км/год) на практиці ZOE — вельми спритний і приємний у керуванні автомобіль.

Запас ходу в межах 380 км робить ZOE вельми привабливим рішенням, якщо вам потрібен міський електрокар. Пересічному обивателю навряд чи доведеться заряджати ZOE частіше, ніж раз на тиждень. Так, взимку, звісно, запас ходу буде значно менший. На презентації говорили про 240 км.

Зовні ZOE змінилася незначно, зате всередині — царство футуризму. Сучасна цифрова панель приладів і цілий «айпад» замість звичайного екрана мультимедійної системи.

В Україні ZOE з’явиться в 2020 році, цін поки що не озвучили.

Детальніше про перші враження від новинки можна прочитати в нашому матеріалі про Renault ZOE.

BMW 530e (Фото: Алексей Бондарев)

BMW 530e / Фото: Алексей Бондарев

BMW 530e


Нова гібридна «п'ятірка» BMW потрапила до редакції НВ Техно якраз наприкінці року. І відразу затьмарила багато аналогічних авто.

Залишимо за бортом звичні компліменти на адресу керованості та чудової баварської підвіски, яка примудряється за всієї своєї зібраності бути дуже делікатною у ставленні до пасажирів.

Важливіше те, що німцям вдалося зробити гібрид, який уміє бути повноцінним електрокаром. Так, запас ходу на чистій електриці тут маленький (приблизно 35−45 км), але зате гібридна «беха» вміє їздити без бензину «на всі гроші».

Левова частка випробуваних мною гібридів підключають бензин, варто лише натиснути педаль газу як слід. У деяких все обмежено за швидкістю. Їдеш швидше 40 км/год і ДВЗ вмикається, хочеш ти того чи ні.

BMW ж дозволяє у разі вмикання примусового електричного режиму їздити без бензину навіть у режимі «капця в підлогу».

Середня витрата пального за умови спочатку повністю зарядженого акумулятора та руху київськими тягучками у мене не піднімалася вище 4,5 л на 100 км.

У змішаному циклі (тобто місто плюс періодичні «розгони» на трасі) моя витрата піднімалася до 6−7 л на 100 км.

По суті, це найтехнологічніший і найприємніший у повсякденному використанні гібрид з усіх, що я пробував останнім часом.

Читайте детальний огляд BMW 530e на НВ Техно найближчими тижнями.

Mazda3 (Фото: Алексей Бондарев)

Mazda3 / Фото: Алексей Бондарев

Mazda3


Красуня Mazda3 — один з найкращих варіантів у своєму класі.

Машина розкішно їде з 1,8-літровим дизелем. І трохи слабше з 1,5-літровим бензиновим мотором. Але рулиться вона чудово в обох випадках.

Комусь більше подобається седан, хтось віддасть перевагу Mazda3 у вигляді хетчбека.

Дехто бурчить, що машина занадто дорого коштує (від 630 тис. грн), але я з цим не згоден. Це найкрасивіший автомобіль у своєму класі і за свої гроші. А в салоні цілком помітний наліт преміуму та недосяжні для деяких конкурентів висоти в ергономіці.

Так за одне тільки меню мультимедійної системи — просте і зручне — можна пробачити Mazda багато чого. У інших конкурентів налаштування такі, що без півлітри не розберешся.

Детальніше — в нашому тест-драйві Mazda3.

Hyundai Kona Electric (Фото: Алексей Бондарев)

Hyundai Kona Electric / Фото: Алексей Бондарев

Hyundai Kona Electric


Мені дуже сподобався цей електрокар. Уже хоча б тим, що обіцяні 450 км пробігу від однієї зарядки на практиці виявилися… тими самими 450 км реального пробігу (це версія з посиленим акумулятором). До того ж в умовах Києва, а не десь там на ідеальних дорожніх полігонах у якій-небудь теплій цивілізованій країні.

В іншому Kona — приємний компактний кросовер. Непогана керованість, підвіска середнього ступеня комфортності, цілком просторий салон, хоча багажник, звісно, не дуже «сімейний».

За ціни більше 820 тис грн більше 1 млн за версію з посиленою батареєю), звісно, складно говорити про епічні продажі. Все-таки електрокари поки що занадто дорогі порівняно з бензиновими і дизельними аналогами — досить сказати, що бензинова Kona стартує від 520 тис. грн.

Але якщо ви серйозно придивляєтеся до «електричок», то це відмінний варіант.

Більше подробиць — у нашому матеріалі про Hyundai Kona Electric.

Volkswagen Multivan T6 (Фото: Алексей Бондарев)

Volkswagen Multivan T6 / Фото: Алексей Бондарев

Volkswagen Multivan


Не втомлююся дивуватися, чому багато обивателів у пошуках великого сімейного авто навіть не дивляться на «бусики».

Формат мікроавтобуса майже ідеальний, якщо, звичайно, ви не надто вразливі і не вважаєте, що будь-який дорослий чоловік має неодмінно пересуватися на «прадику» або «геліку».

Так, сучасний Multivan не назвеш простим і «народним» засобом пересування, яким був, наприклад, його легендарний попередник T4. З цінником, який перетнув психологічну позначку 1 млн грн, це вже замах на преміум.

І в Multivan наліт преміуму є. Як для авто таких розмірів, тут просто відмінна керованість і вражаючий комфорт. За ергономікою і можливостями трансформації салону, а також за матеріалами оздоблення Multivan відпрацьовує кожну копійку.

Подробиці — в нашому матеріалі про Volkswagen Multivan.

Ну а в ролі факультативного чтива — наш огляд майбутнього Multivan T6.1, який з’явиться в Україні 2020 року.

Mitsubishi L200 (Фото: Алексей Бондарев)

Mitsubishi L200 / Фото: Алексей Бондарев

Mitsubishi L200


Під кінець року — вже в негоду і досить поганими дорогами — я поїздив на Mitsubishi L200. І просто не можу не включити його в цей рейтинг.

Японцям вдається немислиме. А саме — зберігати всі плюси моделі (феноменальна прохідність, дивовижна практичність і… невбиваність, яка не потребує епітетів). І поступово прибирати всі мінуси, до яких раніше належали відсутність комфорту й шумоізоляції, керованість вантажівки і загальне враження «драндулета для фермерів».

Новий L200 виглядає футуристично і брутально. Керується значно краще, ніж попередник. І навіть дозволяє розмовляти в салоні на швидкості більше 100 км/год, не особливо підвищуючи голос.

Непогано для брутального пікапа, я вважаю.

Читайте детальний огляд Mitsubishi L200 на НВ.

Suzuki Jimny (Фото: Алексей Бондарев)

Suzuki Jimny / Фото: Алексей Бондарев

Suzuki Jimny


Цей унікальний автомобіль, який без перерви і особливих конструктивних змін випускали багато років, нарешті отримав оновлення.

І шуму навколо нього було більше, ніж навколо деяких преміальних авто від виробників зі значно більшими бюджетами, ніж у скромної японської компанії Suzuki.

А це свідчить багато про що.

Власне, Jimny залишається тим же, чим був раніше — компактним брутальним позашляховиком. Він багато чим дратує на асфальті, але, чим гіршою стає дорога, тим більше Jimny відчуває себе королем на ній.

Прохідність Jimny така, що вам будуть заздрити власники Prado і Pajero. А загальна стилістика автомобіля настільки сильно виділяє його з натовпу, що машина неминуче стане культовою серед хіпстерів. Особливо з огляду на її дуже прийняту ціну (від 499 тис. грн).

Під кінець року Jimny дістався і до редакції НВ. Читайте незабаром детальний огляд і тест-драйв Suzuki Jimny на НВ.

Infiniti QX50 (Фото: Infiniti)

Infiniti QX50 / Фото: Infiniti

Infiniti QX50


У своєму матеріалі про QX50 я назвав машину «гаджетом на колесах». Я б навіть сказав, що ані краплиночки не злукавив водночас.

Це — перший у світі серійний автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння, в якому використовується технологія змінного ступеня стиснення.

Деякі крутять пальцем біля скроні, мовляв, навіщо потрібні ці навороти в світі, який стоїть на порозі ери електромобілів.

А я вам скажу, що за всієї моєї поваги до електрокарів і всіх благ, що вони несуть, ми на цьому порозі стоятимемо ще довго.

Електромобілі поки що занадто дорогі, занадто довго заряджаються і занадто мало проїжджають далеко від розетки.

Тож можливість заправити повний бак за кілька хвилин і махнути куди завгодно ще довго буде вабити мільйони автовласників у всьому світі.

Повертаючись до Infiniti QX50, можу сказати, що це дуже приємний в усіх сенсах автомобіль — комфортний, відмінно оснащений і дуже динамічний. Для тих, хто не любить «жорстких німців», ця машина буде просто райською насолодою.

А новий тип двигуна дозволяє поєднувати відмінну динаміку з прийнятною витратою мене виходило 7 л на 100 км за швидкості 120 км/год на дальняк — непогано для такого кросовера).

Решта вражень — у нашому детальному огляді Infiniti QX50.

Toyota Camry Hybrid (Фото: Алексей Бондарев)

Toyota Camry Hybrid / Фото: Алексей Бондарев

Toyota Camry Hybrid


Сама собою Camry не є моїм улюбленим бізнес-седаном. Бензинова версія виглядає скоріше косметичним оновленням старої Camry, яка була злегка архаїчною на момент своєї появи.

Але гібридна версія — трохи інша розмова. Вона відрізняється від своєї бензинової «сестри» не тільки зниженою витратою палива мене за тиждень їзди Києвом і околицями вийшло 5,7 л на 100 км), але й значно радикальнішою динамікою. Гібридну Camry варто вважати заміною старій добрій 3,5-літровій Camry мене колись була така), якої більше на нашому ринку немає.

І гібридна версія є дуже навіть примітним гравцем у сегменті великих седанів. Для любителів японського пафосу це просто шикарний варіант. І престижно, і економно, і динамічно.

Деталі — в нашому огляді Toyota Camry Hybrid.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Діліться матеріалом




Радіо НВ
X