Гаджети

20 січня 2021, 10:40

Малий, та молодецький. Український виробник телевізорів KIVI випустив першу модель з екраном на квантових точках

Українська компанія KIVI вирішила незвичайно відсвяткувати випуск 1 млн пристроїв. З цієї нагоди KIVI випустив лімітовану партію телевізорів з матрицею на квантових точках.

Такі дисплеї є однією з найобговорюваніших тем на ринку телевізорів останніми роками.

Квантові точки — це кристали, які світяться, коли на них діє світло або струм. Водночас кристали випромінюють різні кольори залежно від матеріалу, з якого вони зроблені.

Між LED-підсвіткою і шаром рідких кристалів розміщується плівка з квантовими точками, яка відображає базові кольори RGB з вищою яскравістю, ніж у звичайних телевізорах.

Дисплеї на квантових точках відрізняються вищою яскравістю і контрастністю. Серед переваг цієї технології також виділяють знижене енергоспоживання (економія може бути в п’ять разів), триваліший термін служби, а також у майбутньому зниження вартості виготовлення самих дисплеїв.

Технологію активно використовують великі компанії, які мають змогу робити великі інвестиції у свої розробки. Нині широку популярність здобула технологія QLED компанії Samsung. У LG подібна технологія називається NanoCell, а у Sony — Triluminos.

Тепер така технологія є і в розпорядженні компанії KIVI, яка на цей момент асоціюється в очах споживачів передусім зі співвідношенням ціни і якості.

KIVI — молодий бренд, перші продажі телевізорів української розробки почалися в 2016-му році. У 2020-му році KIVI випустив свій мільйонний телевізор.

Цифри виглядають досить скромними на тлі таких гігантів, як Sony, Samsung, LG, проте для маленького українського бренду показники значні.

Тим часом, за словами Сергія Венгера, віце-президента KIVI, компанія має намір продавати по 500 тис. телевізорів на рік. І так досягти позначки 2 млн проданих телевізорів вже у 2022 році.

Другие новости

Всі новини