Опитування має на меті допомогти Amazon краще зрозуміти, що б переконало користувачів завантажити та спробувати новий браузер. Хоча це не обов’язково означає, що запуск продукту неминучий, звичайно, це підтверджує, що такий крок розглядається.
В опитуванні ставилися різноманітні запитання. Найпоказовішим було останнє запитання: «Уявіть, що з’явився новий браузер від Amazon для настільних комп’ютерів/ноутбуків. Виберіть, про що з наведеного нижче ви б хотіли дізнатися більше». Далі в опитуванні були перераховані такі переваги браузера як конфіденційність, синхронізація паролів між пристроями та функції покупок.
Однак це не перша спроба Amazon створити браузер. Колись Amazon дійсно випустив веббраузер під назвою Silk. Вперше запущений у 2011 році, Silk призначався для власних продуктів Amazon.