Як Facebook побив рекорд трафіку в новорічну ніч

4 січня 2021, 20:00

У новорічну ніч абсолютно всі сервіси Facebook для обміну повідомленнями побили рекорди трафіку. Рекордного навантаження зазнали месенджери WhatsApp і Messenger, розривало від трафіку функції прямих ефірів Instagram Live і Facebook Live.

Напередодні нового 2021 року в усьому світі здійснили понад 1,4 мільярда голосових і відеодзвінків в WhatsApp. Це найвищий показник за один день у WhatsApp за всю історію існування програми. Також зросла кількість дзвінків у WhatsApp, — користувачі телефонували на 50% більше проти того самого дня минулого року.

Відео дня

У Messenger користувачі зустрічали Новий рік з ефектами доповненої реальності. Зросло використання різних святкових масок і ефектів. Найпопулярнішим AR-ефектом у США став «2020 Fireworks».

Переддень Нового 2020 року також ще став рекордним за кількістю створених кімнат для групових відеодзвінків у Messenger. Ця функція з’явилася в застосунку відносно недавно у відповідь на виклики карантинно-пандемічного часу. Наприклад, 31 грудня 2020 року в Нью-Йорку групових відеодзвінків (3+ учасники) скоєно майже вдвічі більше, ніж у середньому за день.

І на додачу до всього цього, напередодні Нового року було проведено понад 55 мільйонів прямих трансляцій у Facebook і Instagram по всьому світу.

Такий сплеск трафіку однозначно став викликом для всієї технічної команди Facebook.

«За лаштунками інженери Facebook об'єдналися, щоб домогтися безпрецедентного підвищення ефективності та зробити нашу інфраструктуру стійкішою. Ця робота включає в себе тестування навантаження, тестування аварійного відновлення і можливість перемішування. Цього року напередодні Нового року виглядав зовсім інакше, і у нас були команди інженерів щодо застосунків Facebook, готові підтримати будь-яку проблему», — розповідає технічний менеджер програм у Facebook Кейтлін Бенфорд.

На мою думку, така розривна статистика трафіку в різних месенджерах свідчить лише про одне: поведінка сучасної людини змінюється з блискавичною швидкістю.

Якщо ще кілька років тому «привітання через повідомлення» можна було назвати «зашкварним» (мовляв, навіть подзвонити не спромігся), — то зараз це «ок».

Пандемія та глобальні карантинні заходи безапеляційно змушують нас змінювати свою поведінку і методи спілкування. А якщо піднятися на ешелон вище цієї проблеми — для мене відкривається картина того, як внаслідок зміни поведінки революціонізує і вся економіка.

Адже поведінка безпосередньо впливає на споживання, яке є основою економіки. Сьогодні зателефонувати через Messenger і дистанційно подарувати близькій людині підписку на Netflix — непогано. Такий знак уваги не виглядає «зашкварним».

"Це навіть дуже добра ідея для подарунка і новорічного привітання", — багато хто скаже сьогодні.

А що б ви відповіли рік або два назад?

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X