Як влада Південної Кореї кидає виклик Tesla

10 серпня 2020, 20:00
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Днями у Південній Кореї повідомили про можливе скорочення субсидій на продаж електрокарів Tesla всередині країни. Раніше американські електрокари стали лідером на цьому ринку.

Мабуть, єдина компанія, якій криза через коронавірус більше допомогла, ніж закшодила, став каліфорнійський виробник електрокарів Telsa.

Попри загальне падіння ринку, у березні 2020-го Tesla продала у Китаї 10 600 своїх автомобілів, що стало асболютним рекордом для цієї країни.

Відео дня

Уже за кілька місяців Tesla обігнала Toyota і стала найдорожчою автомобільною компанією у світі.

Значну роль у цьому досягненні зіграли і продажі електрокарів у Південній Кореї: тільки в квітні поточного року Tesla реалізувала там трохи більше 4000 своїх машин, що склало майже половину від продажів всіх електрокарів корейського виробництва.

Будучи абсолютним лідером з продажу електрокарів в країні, у Telsa заявляли про постачання ще 4000−5000 електрокарів для клієнтів, які замовили свої авто у другому кварталі 2020-го.

Причиною такої популярності електрокарів компанії Ілона Маска у Південній Кореї навіть під час пандемії COVID-19 стали державні субсидії, які дозволяють значно знизити вартість нових «зелених» авто.

Торік цінник найдешевшої моделі Tesla Model 3 у Південній Кореї впав до $26 тис. з урахуванням державних субсидій. Хоча початкова ціна електрокара на корейському ринку — $43 тис.

Враховуючи таку «знижку», очевидно, що попит на електрокари буде надзвичайно високим, що і підтвердили продажі у першій половині 2020-го.

Як з’ясувалося, майже половина субсидій, які виділила влада Південної Кореї на зниження вартості електрокарів в період з січня по червень 2020-го, пішла саме на автомобілі Tesla.

Місцеві медіа повідомляють про те, що зі $176 млн субсидій на електрокари у першій половині 2020-го, 43% коштів витратили на зниження вартості різних моделей Tesla.

Нібито тому у Міністерстві навколишнього середовища Південної Кореї планують переглянути систему розрахунку субсидій на електрокари, і вже до жовтня 2020-го виключити з неї «дорогі бренди». Так, мова йде саме про Tesla.

Враховуючи, як влада цієї країни плекає рідний їм автоконцерн Hyundai, який до слова, дуже вчасно запустив власний бренд електрокарів, можна з повною впевненістю очікувати, що Tesla так чи інакше втратить частину корейських субсидій.

Тим паче, раніше ці субсидії не були доступні для американської компанії: до 2017-го державна знижка передбачалася тільки для тих електрокарів, акумулятор яких можна було зарядити менш, ніж за 10 годин від стандартної домашньої розетки на 220 Вт.

Оскільки батареї запас ходу) електрокарів Tesla завжди були більшими, ніж у конкурентів, це не дозволяло компанії виконати зазначений вище критерій і отримати субсидії.

Чи варто пояснювати, з якою легкістю корейське міністерство зможе зараз повернути вимоги по зарядці і обмежити субсидії для Tesla?

Ну або придумати інший безглуздий критерій, під який будуть потрапляти тільки «правильні» електрокари.

Добре, що Україна — це не Південна Корея. Як то кажуть, немає субсидій — немає проблем.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X