Чому Apple Arcade почне революцію в індустрії мобільних ігор

5 жовтня 2019, 20:00
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Випуск компанією Apple ігрового сервісу Arcade сприятиме ефективному розширенню мобільного ігрового контенту та просуванню мобільних ігор в правильному напрямку.

Сервіс Apple Arcade зараз цікавить не тільки мільйони користувачів пристроїв Apple, які захоплюються іграми, а й величезну кількість розробників мобільних ігор.

Створивши свій сервіс Apple Arcade, який дає можливість користувачам, заплативши $4,99 долара на місяць, отримати доступ до бібліотеки ігор, багато з яких є ексклюзивними і створеними спеціально для цього сервісу, компанія відкрила доступ до дійсно унікального контенту. До того ж користувачі можуть грати на різних пристроях, які випускає Apple: зараз на iPhone, а незабаром будуть доступні гри на iPad, Apple TV і навіть MacOS.

Відео дня

До того ж весь завантажений контент буде доступний шести членам сім'ї за фіксовану абонентську плату і не буде жодної реклами або добровільно-примусових покупок у додатку.

Проблеми ринку мобільних ігрових додатків

Мобільні ігри в останні роки здобули величезну популярність і були добре сприйняті на ігрових конференціях, серед яких E3, Penny Arcade Expo і PAX.

Відомо, що якщо гра досить добре прийнята на E3 або PAX, багато ігрових платформ пропонують розробникам співпрацю. Ймовірно, Apple наслідувала їхній приклад, усвідомлюючи, що залучення нових талантів може принести нові концепції і сюжети ігор, від яких не відмовляться і такі великі компанії, як Sony і Microsoft.

Багато гравців на мобільних пристроях чекають виходу виключно безкоштовних ігор

Apple Arcade відкриває нові можливості перед розробниками, оскільки останнім часом на ринку ігрових мобільних додатків склалася досить неоднозначна ситуація. Багато гравців на мобільних пристроях чекають виходу виключно безкоштовних ігор, навіть якщо у них абсолютно низька якість.

Через таку тенденцію, встановлену споживачами, більшість ігор, пропонованих для смартфонів, почали випускати класу freemium або free-to-play з необхідністю використовувати «додаткові» покупки в застосунку, інакше вони починають довго прокачуватися або в них буде величезний достаток реклами, щоб змусити користувача позбавлятися від неї за певну плату.

Для серйозних компаній-розробників таке неприйнятно, оскільки, передусім це позначиться на репутації. Крім того, такі розробники прагнуть розвивати взаємовигідні відносини з гравцями, і, якщо гравець дає вам гроші, кожен намагається надати цікаву гру, що дає хороший досвід.

Крім того, з рекламою надзвичайно складно грати в багато ігор різного типу. Якщо для ігор в аркадному стилі порівняно просто протиснути рекламу між рівнями або життями, то для RPG і головоломок це зробити набагато складніше. Крім того, наявність реклами у грі часто розглядається, як показник її низької якості.

Apple і розробники, які працюють у партнерстві з компанією, намагаються змінити цю тенденцію за допомогою Apple Arcade, надавши високоякісний контент без реклами за фіксованою ціною.

Невеликі компанії можуть опинитися у великому виграші

Apple Arcade — це відмінна можливість для розробників, які хочуть створювати осмислені класичні відеоігри, водночас не піклуючись про фінансову сторону питання.

У багатьох розробників до виходу сервісу Apple Arcade не було великої популярності або будь-яких великих престижних розробок. Наприклад, Breadcrumbs Interactive і Wildboy Studios випустять свої перші ігри: Yaga і ATONE: Heart of the Elder Tree відповідно.

Не часто розробникам випадає шанс стояти біля витоків чогось нового, опинившись серед перших постачальників контенту для нового сервісу. Тим паче, якщо його запускає найбільша світова компанія, така, як Apple.

venturebeat.com
Фото: venturebeat.com

Для багатьох розробників Apple Arcade — це відмінна можливість створювати ігри, які цікаві їм і користувачам, до того ж не вдаючись до хижої практики експлуатаційної механіки лутбоксів.

Не секрет, що в серйозних іграх для мобільних пристроїв преміум-класу останнім часом спостерігається стійкий спад продажів. Те, що ще кілька років тому вважалося б середнім успіхом у прийнятті гри, сьогодні здається неймовірним досягненням. Тому для розробників, безумовно, цікава можливість отримати стабільніший спосіб заробітку, не вдаючись до маніпуляцій з безкоштовними іграми.

На мою думку, Apple Arcade — це перший крок у правильному напрямку для створення висококласних ігор на мобільних пристроях. Вартість передплати тут досить невисока для більшості людей, але водночас надається доступ до ігор чудового рівня.

Але якщо не прийняти зміни, які на цьому етапі пропонує Apple Arcade, ми з часом просто опинимося без високоінтелектуальних ігор преміум-рівня, скотившись до примітивізму hyper casual ігор.

Хоча Apple Arcade складно назвати ідеальним рішенням для розробників, але, в ситуації, що склалася на ринку мобільних ігор — це крок у правильному напрямку. Як колись, iTunes був хорошим кроком для музичної індустрії.

Великі компанії теж будуть у виграші

Слід зазначити, що не тільки інді-розробники пробилися в Apple Arcade. Серед учасників, які представили свій ігровий контент, я побачив кілька відомих розробників, серед яких Konami, Lego і Sega. Співпраця з такими студіями є вигідною для Apple, оскільки це дасть можливість залучити ширше коло геймерів до сервісу.

Для великих розробників мобільні ігри пропонують можливість охопити абсолютно нову аудиторію, якої у них не було раніше.

Крім того, мобільні ігри — відмінний спосіб розвинути свою інтелектуальну власність у новому напрямку, не надто дбаючи про стиль і канони, і гра Frogger in Toy Town, створена Konami, є відмінним прикладом цього. Нова версія класичної аркади 1981 року, як і раніше, містить безліч елементів оригінальної гри, але перед мобільними гравцями ставить нові цілі, які необхідно виконати, щоб завершити рівень.

9to5mac.com
Фото: 9to5mac.com

Чого б мені не хотілося бачити в Apple Arcade, так це розпливчастих подоб франшизи, які було отримано від Super Mario Run і Mario Kart Tour.

Я думаю, в майбутньому сервіс Apple Arcade побачить більше знаменитих студій серед своїх партнерів, які пропонуватимуть відомі ігри, адаптовані до мобільних телефонів.

Ігрові сервіси на конкуруючих платформах

Як і слід було очікувати, давній конкурент Apple, компанія Google, боячись не встигнути в гонці за лідерство в наданні сервісних послуг, анонсувала свою версію Apple Arcade, назвавши її Google Play Pass.

Як обіцяють представники Google, користувачі Android зможуть отримати аналогічні можливості з власниками iPhone. Щоб підвищити конкуренцію, вартість послуги в Google Play Pass протягом року обіцяють зробити $1,99 долара за місяць, а потім підвищити до $4,99 доларів. До того ж умови за кількістю користувачів повністю скопійовані у Apple Arcade.

Схоже, що Google дуже поспішає не відстати від Apple, не продумавши до кінця всі тонкощі ігрової бази і призначених для користувача пропозицій. Багато ігор, які пропонують у Google Play Pass, є просто старими платними іграми, наприклад, Monument Valley 2 і ймовірність появи подібного старого контенту і надалі вельми велика.

Наразі не ясно, чи з’являться в цьому сервісі ігри з назвами з Apple Arcade, хоча, Google Play Pass попереджає, що заголовки можуть збігатися і розробники можуть також їм надати свій ігровий контент.

Поки складно прогнозувати, чи вирішать розробники програмного забезпечення співпрацювати виключно з Apple Arcade для створення ексклюзивних додатків, або деякі з них спробують сидіти на двох стільцях одразу, це покаже час.

Конкурентоспроможність кожного з сервісів, я думаю, проявиться протягом наступних кількох місяців, у залежності від відгуків гравців, впливу і тиску один на одного. Нині, за моїм враженням, Apple Arcade є кращим сервісом, оскільки призначений для всіх Apple пристроїв і фокусує свою увагу виключно на іграх.

Apple вже давно готувала свій сервіс Apple Arcade, і всі розробники, які підтримують цей проект, сподіваються, що сервіс допоможе повернути гідний рівень якості та прихильність до інновацій у мобільні ігри.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X