Шалений атракціон. 10 ігор, які не дадуть нудьгувати жодної секунди

2 грудня 2021, 21:15
Найбільш ненудні ігри (Фото:Ui)

Найбільш ненудні ігри (Фото:Ui)

Ігрове вигоряння — це не жарт. У сучасних реаліях воно може настати набагато раніше, ніж здається.

Нові інтерактивні проекти дедалі частіше намагаються надовго утримати аудиторію, вдаючись до різноманітних хитрощів.

Ось заходиш у свіжі ААА-ігри та бачиш там відкриті світи з безліччю активностей, щоденні квести, прокачування та елементи колекціонування. Усе це формує певний набір цілей і дає мотивацію їх досягати. Гравець вступає в перегони, які згодом перетворюються на рутину, а часом і другу роботу.

Відео дня

«Я мушу увечері зайти в той проект і виконати кілька завдань», — ось як починає думати людина, яка натрапила на прийоми розробників. У такому темпі минають тижні, потім місяці і настає ігрове вигоряння. Геймеру ніби і хочеться розважитися у віртуальних всесвітах, але жоден з них більше не видається привабливим.

Щоб цей стан не наставав, потрібно проходити проекти, які можна порівняти з шаленими атракціонами. Вони ваблять гравця на старті та несуть до фіналу з високою швидкістю, залишаючи після себе тільки позитивні емоції. Саме про такі витвори редакція НВ Техно вирішила поговорити у сьогоднішньому матеріалі. Ми зібрали 10 ігор, з якими точно нудьгувати не доведеться жодної секунди.

10 A Way Out

Юсеф Фарес та його команда з Hazelight Studios — справжні майстри кооперативних ігор. Вони чудово знають, як створювати цікаві механіки для спільного проходження та робити процес захоплюючим.

У A Way Out розробники запропонували користувачам перевтілитися у Лео та Вінсента — злочинців, які познайомилися у в’язниці і вирішили втекти. Гравці повинні вигадати план, як вибратися на волю, реалізувати його і вже на волі виплачувати борги.

Геймплей у проекті рясніє різноманітністю і пропонує цікаві завдання. При цьому користувачам завжди потрібно спілкуватися, інакше вони не зможуть досягти поставленої мети. Активні бесіди — одна з механік A Way Out, і це її чергова оригінальна характеристика.

9 Vanquish

Десять років тому в ігровій індустрії було модно створювати шутери від третьої особи зі стріляниною з укриттів. Багато студій погналися за цим трендом, через що жанр наповнили десятки підробок.

Але іноді серед однотипної нісенітниці траплялися справжні перлини, як, наприклад, Vanquish. Проект Platinum Games відзначився захоплюючим сюжетом про протистояння США та Росії у недалекому майбутньому та інноваційним геймплеєм.

Головний герой гри, Сем Гідеон, мав бойовий костюм з різними функціями. Користувачі могли уповільнювати час, прискорюватися при пересуванні та ухилятися під час прицілювання. Ці здібності надавали безмежжя для експериментів і дозволяли зробити кожну сутичку унікальною.

8 Superhot

Це ідеальний варіант, якщо всі шутери набридли. Розробники Superhot додали до неї одну геніальну механіку, яка повністю змінила сприйняття стрілянини.

Автори зробили так, що час у проекті рухається разом із гравцем. Якщо він застигне, то вороги і навіть випущені одразу кулі теж зупиняться. Такий геймплей перетворює сутички мйже на тактичні головоломки.

Користувач повинен вивчити рівень, методом спроб і помилок зрозуміти, що за чим робити, а потім вихором пронестися крізь лави ворогів і всіх знищити. Процес вийшов водночас видовищним та захоплюючим.

7 Hellblade: Senua’s Sacrifice

У Hellblade гравця постійно вабить вперед інтрига та бажання дізнатися, чи справді головна героїня Сенуа зможе врятувати свого коханого Ділліона з Хельхейму. Дівчина має намір відвідати підземний світ, незважаючи на шизофренію та голоси в голові. Дорогою їй доведеться битися з багатьма монстрами зі скандинавської міфології, включаючи небезпечних босів, а також вирішити десятки головоломок.

Фінал і зовсім став вражаючим епізодом у Hellblade: Senua’s Sacrifice. Кінцівка влучно підсумовує шлях Сенуі і метафорично доносить до гравця відразу кілька простих, але важливих істин.

6 Valiant Hearts: The Great War

Перша світова війна — рідкісна серед ігор тема. А щоб її ще й показали з погляду пересічних людей, яким довелося воювати по різні боки барикад, це взагалі нонсенс. Проте головна цінність Valiant Hearts: The Great War не в рідкісному антуражі. Сюжет у ній справді приземлений та драматичний, а персонажі викликають щире співпереживання.

І це дуже добре, але геймплейна різноманітність затьмарює історію. У Valiant Hearts скомбінували платформінг, головоломки та битви з видом збоку. Вийшло унікальне варево, яке постійно підкидає різні цілі та способи їх вирішення.

5 DOOM ( 2016 року)

Якщо гра коротка, вона повинна відразу задавати потрібний настрій. Тоді у користувача миттєво виникне інтерес, і йому буде простіше поринути у віртуальний світ. DOOM повністю дотримується цього правила.

Гравець у ролі Ката Рока прокидається посеред невідомої кімнати з пекельними символами, звільняється від ланцюгів і відразу вбиває демона, який наважився наблизитися до головного героя. Потім користувач дістає пістолет, знищує кілька натовпів монстрів і отримує дробовик. З цього моменту він стає м’ясорубкою з перемелювання демонів та загрозою навіть для самого диявола.

4 Bulletstorm

Словосполучення шалений атракціон якнайліпше відображає суть Bulletstorm. Цей шутер щохвилини підтримує високий градус напруження та динаміки.

Починається все з моменту, коли п’яний головний герой Грейсон Хант зі своєю бандою вирішив врізатись у космічний корабель генерала Саррано — антагоніста та політичного злочинця. Авантюра закінчилася плачевно, але вона започаткувала дивовижну пригоду.

У спробах знищити лиходія протагоніст із соратниками переб'є і розчленує сотні супротивників, втікатиме від величезного рухомого механізму у формі колеса і битиметься пліч-о-пліч з гігантською роботизованою Годзиллою. Таке просто не можна забути.

3 Bastion

Ось ви знаєте хоч одну ігрову студію, яка ніколи не підводила аудиторію? Ні? Тоді я вам підкажу: Supergiant Games.

Це команда геніїв, яка випустила вже чотири проекти з нових франшиз, і щоразу примудрялася створити шедевр. Bastion — їх дебютний витвір. Він відзначився дивовижним поданням сюжету, філософським підтекстом та глибоким геймплеєм.

Ігровий процес ряснів простими механіками, які було легко опанувати. Але разом вони працювали краще швейцарського годинника і змушували полюбити Bastion з перших хвилин проходження.

2 Uncharted 4: A Thief’s End

Uncharted 4 здійснює дитячу мрію багатьох людей: дозволяє вирушити в насичену подіями та небезпечну гонитву за піратськими скарбами. Та ще й неабиякими! На кону скарб самого Генрі Евері.

Заради такого можна і шалену поїздку містом пережити, і напружити звивини, щоб вирішити кілька хитромудрих головоломок. А якщо на шляху постануть злодії — не біда, адже в Uncharted 4 добре реалізована стрілянина і є чималий збройовий арсенал. Навіть драматичні події, та й ті додані до сюжету. Загалом пригода мрії.

1 It Takes Two

Вшануймо Юсефа Фареса та Hazelight Studios ще раз, адже вони заслужили. При створенні кооперативного екшену It Takes Two ці хлопці сформулювали одну мету: зробити так, щоб гравцям не було жодної секунди нудно. На словах просто, а ось насправді — неабиякий геморой.

Потрібно забезпечити безліч різноманітних механік та адреналінових моментів, щоб не втрачати уваги користувачів. І саме із цього складається з It Takes Two. Щопівгодини гра змушує захоплено вигукувати та дивуватися фантазії розробників.

Вони помістили у свій витвір елементи з десятка жанрів і зуміли акуратно інтегрувати в загальну концепцію. В результаті It Takes Two відчувається як унікальне диво серед засилля однакових проектів.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X