Навіщо YouTube запускає нову аудіорекламу і хто від неї виграє

20 листопада 2020, 11:02
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

У вересні 2020 Google анонсував запуск нового плейсменту — YouTube Audio Ads. І ось уже в середині листопада нова можливість вийшла у закритому бета-тесті. У мережі поки ще вкрай мало інформації про нову аудіорекламу.

Як це працює?

З блогу Google відомо, що формат буде обмежений хронометражем в 15 секунд. У бета-тесті пропустити аудіо можна. Звуковий ролик буде супроводжуватися статичною ілюстрацією — на випадок, якщо користувач раптом зверне увагу і подивиться на дисплей. Сама ж аудіореклама буде відтворюватися в декількох випадках:

Відео дня

— коли користувач слухає музику, включив плейлист з кліпами і перейшов серфити інтернет в іншій вкладці;

— на SmartTV за аналогічної поведінки користувача (перегляд кліпів);

— ймовірно, в безкоштовній версії мобільної програми YouTube Music.

У чому користь?

Є дві ключові цінності, які несе в собі новий рекламний продукт. Їх видно неозброєним оком.

Перша: аудіореклама вирішує проблему адаптації рекламного контенту під умови його споживання.

Наприклад, людина слухає кліпи в фоновому режимі і їй проскакує відеореклама, де ключова інформація доноситися саме через візуальний ряд, а звукова доріжка несе вторинну роль. Ефективність такої реклами наближається до нуля.

У кращому випадку рекламодавець створює відеоролик з повноцінним аудіосупроводом. Розраховуючи на те, що одна і та ж реклама спрацює однаково добре як на аудиторію, яка дивиться відео, так і на тих, хто тільки слухає. В такому випадку найчастіше доводиться жертвувати драматургією відеореклами.

Нова можливість — розділити аудиторію тих, хто дивиться і тих, хто слухає, і дати їм заздалегідь адаптований контент, вирішує цю проблему. Можна створити класне відео і класне аудіо. Без жертвоприношень у бік одного або другого формату.

Друга цінність, і це моє припущення. Новий формат аудіореклами дозволить зробити мобільний застосунок YouTube Music зручнішим для використання в безкоштовній версії.

Сьогодні для того, щоб слухати музику у фоновому режимі потрібна передплата YouTube Music. Ймовірно, Audio Ads дозволить сервісу адекватно монетизувати застосунок YouTube Music, що в свою чергу дасть можливість Google відкрити функцію фонового прослуховування в безкоштовній версії програми.

Win-Win: добре і рекламодавцям і користувачам

Перша цінність — вкрай важлива для рекламодавців. Упевнений, при грамотному використанні нового плейсменту аудіореклами, ефективність просування через YouTube можна буде підняти як мінімум в два рази.

Друга цінність — неочевидна, але напевно стане крутою можливістю, щоб безкоштовно користуватися YouТube Music у фоновому режимі зі смартфона. Це відкриє величезну аудиторію користувачів, яким зараз «не з руки» передплачувати.

Новий формат реклами точно гарненько струсоне ринок цифрового маркетингу. Як мінімум, якісні диктори і sound дизайнери зараз «стануть до верстата». А ось копірайтерам доведеться підтягти знання в особливостях аудіального сприйняття інформації.

Нагадаю, аудіореклама поки що перебуває в закритому бета-тестуванні. Коли функція запрацює в Україні — невідомо, але дуже цікаво.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X