5 ніш для стартапів в 2018 році. Блог Ігоря Добрянського

9 липня 2018, 14:30

Які ніші для бізнесу найбільш затребувані найближчим часом.

Під час поїздок у США я спілкуюся з багатьма підприємцями на різні теми і часто запитую, як вони вибирають сферу для бізнесу.

У більшості випадків американці починали свій бізнес як хобі або просто «for fun». За статистикою, кожна четверта американська сім'я має додатковий дохід або бізнес крім основної роботи, і в результаті дуже багато стають мільйонерами.

Відео дня

У багатьох книгах з бізнесу пишуть «робіть те, що вам подобається і приносить задоволення», але в реаліях не все те, що вам подобається, може приносити гроші, тому знайти трендову нішу для бізнесу – це те ще завдання!

Я поділюся кількома глобальними світовими трендами, які можна використовувати для створення стартапу або відкриття бізнесу в 2018 році. Я не буду говорити про блокчейн, фінтех і класичну медицину. Тренди і тенденції змінюються дуже швидко, і дуже важливо зловити хвилю.

1. Кіберспорт

eSports – індустрія, яка швидко зростає і створює багато можливостей для стартапів. Індустрія eSports в Америці зросте до $1,7 млрд США до 2020 року.

Чому це тренд: популярність конкурентних онлайн-ігор зросла астрономічно за останні кілька років. Майже три роки тому Amazon заплатила $970 млн за Twitch – це мережа, яка транслює живі відеоігри. У 2018-2019 Китай і Європа складатимуть 68% від загального обсягу доходів для індустрії eSports.

За статистикою, кожна четверта американська сім'я має додатковий дохід або бізнес крім основної роботи, і в результаті дуже багато стають мільйонерами

2. Догляд за літніми людьми

Стартапи створюють різні роботи-доглядальниці, взуття та одяг з датчиками, які збирають інформацію і сповіщають рідних і близьких про стан здоров'я і багато іншого.

Чому це тренд: Всесвітня Організація Здоров'я каже, що число літніх людей в світі до 2050 року перевищить 2 млрд, сьогодні ця цифра більше 1 млрд! Всі ці літні люди вимагають певного рівня догляду, і компанії намагаються використовувати нові, а дуже часто і високотехнологічні способи його надання.

Зараз тільки в одній Америці обсяг ринку понад $50,7 млрд США. Очікується, що ця цифра зросте більш ніж на 42% до 2022 року.

3. Допомога в стихійних лихах

Стартапи знаходять інноваційні способи доставки продовольства, житла і транспорту жертвам ураганів, лісових пожеж, торнадо і інших стихійних лих, які трапляються все частіше і частіше на нашій планеті.

Чому це тренд: регулярні стихійні лиха збільшили попит на промислові послуги і фінансові витрати держав і всесвітніх некомерційних організацій, наприклад, таких як Червоний Хрест. Більш того, зростання штучних надзвичайних ситуацій, таких як терористичні атаки, які руйнують безліч поселень і споруд, також створило потребу в інноваційних рішеннях.

4. Консервоване вино в жерстяних банках

Можливо, витягування корка зі скляної пляшки для вас більш приємний процес, але популярність консервованого вина швидко зростає за останні кілька років.

Чому це тренд: нова упаковка привертає покоління мілленіалів, вони хочуть невелику порцію і пити на ходу, більш того, бляшані банки легші, ніж пляшки, і легко маскуються в громадських місцях. На музичних фестивалях як правило забороняють скляні пляшки з міркувань безпеки. Це і робить їх трендом! Особисто мені це подобається!

5. Репродуктивне здоров'я жінок

За час 9 місячної вагітності жінки у всьому світі витрачають мільярди доларів на тести, аналізи, продукти харчування та дослідження. Спростіть їм життя і створіть корисний гаджет або мобільний застосунок, і ви – мільйонер!

Чому це тренд: все більше жінок використовують додатки, гаджети та інновації для відстеження народжуваності і роблять покупки у компаній, які продають органічні жіночі продукти. Збільшення числа стартапів, які вирішують різні завдання в цій сфері, показав активне зростання і жінки із задоволенням стають активними користувачами, що збільшує обсяг ринку з кожним роком.

Інформація заснована на аналізі даних в секторах, що найбільш швидко зростають, а також на інтерв'ю з галузевими експертами, інвесторами і підприємцями.

Автор: Ігор Добрянський, засновник і CEO стартапа SizeCar

Текст публікується з дозволу автора

Оригінал

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X